Lite av mycket.

Igår var min lillpojk och hans tjej till Falkenberg och hämtade sin nya bebis,en liten pinscher som heter Alice och helt plötslig är man farfar oxå. Här är det 3 hårda ställningsbyggare som gärna ville va med på bloggen och hoppas på att det ska bli snälla kommentarer.




Fest på jobbet i kväll och det blev Rambo tema  av den, men själv hade jag lovat att va morfar denna helg så jag åkte hem och Ella var här och mötte mig i dörren,finns inget som är bättre än det,nu sover hon gott och snart gör jag det med.


Här sitter underverket med fredagsmys och tittar på Pippi och tycker allt är så bra,nybadad och nöjd.


Kommentarer

Postat av: anki

bra bilder :) åh, jag vill också ha en valp,, dom luktar så gott.. Alice, vilket bra namn, det hette Irmas mormor.. :) pincher är nog pigga och alerta hundar har jag fått för mej.. så sööööööööt hon är... :-) grattis till att du blivit farfar också.. :-)



kul att se grabbarna, anar en tatuering på ena armen där, snyggt :) hälsa till dom...



Ella så fin :) ja livet är nog bra härligt hos morfar :-)



ha en skön dag

Postat av: Marina

Grattis till valpen! Underbart. :D

Nej , jag kan inte gissa vems kvittot är...de ser lika lyckliga ut allihopa! ;D

Ha en bra dag.

Postat av: Gabriella

detsamma :)

Postat av: Barnens Hjältar

Ja, grabbarna ser ut som de gjort ett ställningstagande ..höhöhö

Söt liten pinscher och ännu sötare liten Ella :-)

Postat av: madeleine

Vilken söt lite valp.



Inte fel att både vara farfar och morfar...Härligt..



Många varma kramar från lilla mig...

Postat av: Sigge

Sara har oxå en Dvärgpinscher. Skitgoa hundar med mycket

energi. Är "barnvakt" åt han när Sara jobbar.

Postat av: Anonym

gosElla va fin hon är,

Å vilken söt valp,

Kram

Postat av: Anonym

Fina bilder. supersöt valp. fina pojkar på jobbet. klart de förtjänar fina kommentarer när de så gladeligen ställe rupp på bild.



byggnadsarbetare ska de va, eller hur? händigare män får man leta efter.... och händiga män...jaduu...



och min man ja, nog har jag fångat hans intresse lite mer. men nu åker han imorron och blir borta bra länge....så det kommer nog lägga sig de där fjärilarna, det tror jag...



hoppas din helg blir jättefin med. själv jobbar jag imorron igen. ledig idag, så har tagit det lugnt och haft nlite fest ikväll här...



kram tilll dig snutten.

Postat av: Agnes

Tjenare Farfar! =) Har ni mycket snö i Karlstad?

Postat av: my

Grattis till att ha blivit även farfar! Och vilka tuffa män på bilderna....

Postat av: Linda

Fick precis svar på min hundrasfråga nu ;o) Man bör tydligen börja läsa från rätt håll ;p Nerifrån och upp med andra ord!

Postat av: britten sa....

Men grattis farfar...du har en förmåga att omge dig med det allra finaste ..elen ..och så nu alice....underbara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback