Lite av min helg.


Har haft fullt upp denna helg men bloggen har varit borta oxå,har inte kommit in på den på hela helgen,not found står det men i morse så var allt som vanligt igen,på fredag så flytspacklade vi golven på jobbet,ni ser vad fint det blev,det gick åt 6200 kilo till att täcka hela golvytan så inte konstigt om Tryffel står i containern och gör vad då tror ni?lördag var Ella på Disney on ice och käkade nog för mycket godis,detta kort var det enda som gick att visa,mannen i soldatuniform är jag som 82%nördkvinna när bilden av kvinna och mig blandats ihop,är glad att mina ögon blev kvar,så resten av bilderna är från idag,vi är hos Ella och äter semlor,(alla utom jag) får ta en vanlig bulle eftersom jag inte tål grädde mm,och så här ser det ut hemma hos mig nu,snö men sol och vackert,undrar när växthuset är redo för årets skörd,höll på att glömma lilla katten,visst är hon vacker och lika god o busig som Ella.


Kommentarer

Postat av: simone

sV: Bikinitid? Sådant tänker inte jag på.. vad menar du?

Postat av: simone

sv: Jasså du menade så ^^ Måste missuppfattat dig helt, kanske en "boratbikini" vore på sin plats? Om du sett den, tror jag ska skämma bort sambon med en sådan bara för att se minen ;P

Postat av: Ninni

Nämen har din blogg varit ute och åkt i helgen?? Skönt att den kom tebax...nämen en sån söt liten kisse..din eller Ellas??



Mycket spackel var det..OJ

Ha det..kramen på dig



Postat av: britten

oj det ar nog den sötaste lilla katt jag sett ja rent av vacker och passar hur bra som helst till sötnoset Ella...ha en go vecka

Postat av: madeleine

Ja vintern är underbar när solen skiner på den...



Här har det med varit fullt upp hela helgen med att skotta ordentligt på tak och fått fram parkeringen..



Sömnen har blivit lite bättre och jag hoppas att det fortsätter att gå åt det hållet..



Önskar dig en go söndagskväll..

Stora kramen.

Postat av: Katrin

Cool blogg du har :)

Postat av: Gabriella

Jag ser att Ella & Robin är lika förtjusta i semlor, båda två! Oj, vilken fin katt ni har! Och huset ser ju tjusigt ut, särskilt ingången är fin. Tråkigt att ni har oärliga polacker uppe hos er - hade hoppats att det där hade lagt sig lite de senaste åren. Vad kan jag säga - alla jag känner här nere är jättesnälla & fina och skäms över sina landsmän som håller på så. Jag för min del skäms när jag ser fulla svenskar ragla omkring här (händer inte så ofta, men i somras när vi var vid havet var det en hel del). Så det finns bra & dåliga människor överallt, fast det är extra trist om ens landsmän är kriminella och ställer till det i utlandet, inte särskilt bra ambassadörer.

Postat av: AnnaKK

Det här var iallafall en helg utan snöskottning - man får vara glad över det lilla så här års! ;-)



I och för sej bor jag vid vatten (en liten å) men skarvar ingår verkligen inte i den naturliga djurfaunan här. Den hade nog navigerat fel på några mil... Stackarn! <:-)

Postat av: anki

härligt att ha dej tillbaka här :-) sköna bilder också, jisses va spackel det gick åt.. disney på is var nog tjusigt att se :-)



bilden av dej, super bra :-)



ha en skön måndag

Postat av: Daniel

Ni e såå rara å goa hela bunten!!!!

Postat av: Marina

Söt Ella. Söt katt. Söt uniform.

Ha en bra kväll. :D

Postat av: madeleine

Hoppas att du har haft en bra start på veckan..



Här har det varit en lugn dag..en bara vara dag...



Ha det gött! tills vi höres igen.

kramen

Postat av: Thalina

Hej! Tack för din inbjudan och visst vore det roligt att träffas till sommaren. Du ska också ha tack för alla fina ord i min blogg.

Roligt att få se vad du gjort i helgen och vackra bilder på snön.

Lilla Ella är så söt. Är den söta katten din? Må så gott min vän kram Thalina

Postat av: Malin

Inte klokt vad fort helgerna går, man hinner knappast något, fast man är hemma för tillfället!! Ella växer så det knakar ser det ut som... kramiz m

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Riktigt härligt med snööö =)

Goa bilder me, hoppas du får en kanonvecka =)

Cheers>!

Postat av: Anonym

Hoppas början av veckan varit bra och att det fortsätter så.

Tack för det du skrev om Jens sk hakning. Jag tror också det är övergående.

Stor kram till min goa vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback