Lite av min helg.


Ja då har det gått en helg till av livet,Ella fyllde fyra år och en vacker tårta blev det som alltid,fick träffa den nya bebisen Alice som kommit och hon var nästan lika go som Ella,är liten valp och saknar kanske sin mamma i Falkenberg men det tog 2minuter så kände hon sig glad och trygg,var svårt att få ett fint kort på henne för hon skuttade omkring hela tiden och lekte med Ellas katt men henne kommer vi få mycket glädje av känns det som.Blev inga kort på Ellas paketöppning för jag blev så tagen av vovven så jag glömde bort att ta några.


Kommentarer

Postat av: Anki N

Grattis i efterskott till Ella!! Oh en valpas, underbart. Japp då har du blivit farfar med. Kul med barnbarn som är fyrbenta oxå. Man har lite svårt att älska barn ovasätt om de är två eller fyrbenta.

Go fortsättning på helgen

Kramiz Anki N

Postat av: Malin

Det var väldigt vad mycket djur du får omkring dig!! Och kalas? Ella är ju stora damen nu minsann!! Helgen har varit lugn för min del, lite livligare för min gubbe. Fullt ös i gillestugan, tror de hade roligt!! Själv stängde jag dörren till sovrummet och lamig ganska tidigt, och har sovit som en stock, vilket inte hör till vanligheterna! Kramiz m

Postat av: Anonym

GRATTIS till Ella på hennes 4årsdag ,vilken fin tårta hon fick mumsig!

Nellie hälsade å gratta å tyckte lilla katten är så söt,

Kram

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Åh du är bara för go =) Samma person som jag var förut kommer jag aldrig bli, men både på gott och ont... Lite sviter i kroppen kommer jag alltid ha, men jag har en helt anna livssyn, en helt annan livsglädje!!! Jag är så tacksam för det =)

Ha de kanoners nu!

Cheers!

Postat av: Ulrika

Grattis till din älskade Ella i efterskott.

fyra år, stora tjejen! Då är hon nästan precis ett år äldre än Jens.

så då var din lillkille nästan hemma hos mig då. Två mil ifrån bara :)

Så roligt med en ny liten bebis. .

Önskar dig en fin vecka.

Stora kramar till goa dig.

Postat av: Marina

Hundar har den effekten på mig med , men jag glömmer tid och rum!! ;D

Postat av: Gabriella

Åhå! Stort grattis till Ella! Och katten & hunden var så söta!

Postat av: anki

härliga bilder,, wow, vilken tårta :-) vad kul att hunden och katten leker ihop.. toppen att dom får vara ihop redan nu..kan bli bästa kompisar :)



fin hund.. och dom är så go i valpstadiet, ja go är dom sen också men valp stadiet är nått särskilt :-)



ha en skön kväll också...

Postat av: Simone

Häftig tårta:).. ha en bra kväll..

Postat av: Emma-Pemma

Grattis Ella från en okänd tant Emma! :P

Å sicken tårta! <3



Stor kram!

Postat av: Linda

Åhh, vad är det för ras? Supersöt :)

Postat av: Thalina

Vilken härlig tårta nästan för fin att äta upp.Valpen är ju jättesöt just en sån man bara vill krama, men du får en kram istället.Thalina

Postat av: Agnes

Fin tårta, jag tatuerade tingeling på benet i veckan! =) Hoppas ella hade en fin födelsedag med många presenter från morfar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback