Lite av min julhelg mm.


Det här visar lite av min julafton,en tomte och min dotter med Ella i knät,se vad lika dom är och Ella är jätteglad.



Varje mellandag jobbar vi för det är mycket att göra och bråttom men lite kul hinner vi att ha,här försöker Patrik lära Timo en Säffledans men det gick sådär,oavsett så är han nu historisk för han var först med att uppträda på denna scen,grattis Björk.

Uppe under taket sitter CARL-HAGS VD och 2 till med knäppta händer och ber till GUD att tjejerna som ska hämta ner dom vet vad dom gör,allt gick bra men tror dom fick byta byxor när de kom ner.



På husfasaden utanför bygget hänger allas vår Martin och symboliserar själva drömbygget kanske lite långsökt,själv hade jag nog hängt Björn Skifs med tanke på filmen Drömkåken.

Någon timme minst varannan dag så är jag och hälsar på Ella och idag blev det pyssel med lera och jag tycker korven med senap ser riktigt riktig ut,hälsar på er senast till helgen,ha de gott alla bloggvänner och läsare.


Kommentarer

Postat av: magnus

Jag kom att tänka på,Om du får tag på liknande bilder som den.Skriv gjärna ut dom till mej.Den var så jävla vacker.

Postat av: Ninni

Inte extra ledigt..va trist, men jag antar att ni har fullt upp=)

När ska spektaklet vara klart??



Ha en gooo dag och Gott Nytt år vännen, kram kram

Postat av: Viola

Hej, tänkte bara titta in och säga att jag just nu har en tävling på min blogg där just Du har chans att få lite fler besökare genom att bara klicka in och lämna en kommentar. Så kika in och var med och tävla om att bli dagens blogg! Ha en bra dag :D

Postat av: Ingmarie

ETT GOTT NYTT ÅR TILL DIG FRÅN DE INSNÖADE PÅ ÖSTERLEN!



Fru Jacobsen o hennes Rambo

Postat av: maria

Ett Gott Slut och Ett Gott Nytt År !

Kramar Maria

Postat av: My

Fin tomte och Ella!

Och jag har oxå jobbat mellandagar, vissa får ju göra det hihi

Gott nytt år på dig, hoppas på ett fantastiskt 2011!

Postat av: Barnens Hjältar

Gott nytt år Björne!!

Postat av: Madeleine

God Fortsättning på det nya året! Önskar dig ett riktigt bra 2011.

Stora kramen te dig Björne..

Postat av: Eva

Gott Nytt År, Björne! Önskar dig allt gott; mycket kärlek, mycket trivsel på jobbet, spännande äventyr och en rejäl lottovinst! :-))

Visst känns det lite skönt med nytt år, som en nystart? :-)

Jag ska ta på mig kängorna nu och ge mig ut på en riktig långpromenad. Sedan blir det inköp av lite nyttigare basvaror. Känner mig verkligen inspirerad att ta itu med mina mat(o)vanor.



Kram på dig!

Eva

Postat av: Tusensköna

Härliga julbilder. Var det den riktiga tomten mån tro?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback