Strömstad.


Jag har semester och åker dit men dom som bor och jobbar där vägrar ta semester,hur ska man tolka det,är jobbet rena semestern kanske.



Här satt vi och åt frukost i solen varje morgon och det var inte helt fel,blev några öl där med lite längre fram på dagen.


Utsikt en från hotellrummet och en av dom få saker jag äter till frukost,våfflor när man är på hotell,har ätit allt för många tallrikar med bacon-köttbullar o äggröra,fattar inte att så många hotell har denna fantasilösa frukost.               

Såg dom fulaste boots jag sett i hela mit liv men visst är dom originella.
Var på gymmet och rörde lite på mig men fan va distraherad jag blev av denna tjej,ville inte titta men det gick inte låta bli,tur jag tog detta kort innan hon sträckte sig lite till.


Bara att säga skål på er och imorgon börjar jobbet igen,känns faktiskt bra för jag trivs med mitt jobb och alla som ja delar det med men finns kanske ett undantag och det undantaget tror jag aldrig mer jag behöver jobba med som tur är.Ska hälsa på era bloggar så fort jag hinner och nu när allt är grå vardag igen och då  blir bloggandet en del av vardagen.


Kommentarer

Postat av: Eva

Åh, ser att du också varit på en liten semestertur :-)

Själv fick jag hjärtat i halsgropen när jag var på väg hemåt idag och körde på småvägarna. Helt plötsligt såg det ut jag hade värsta Hells Angels-gänget bakom mig. Gubben i täten hade grått skägg som killarna i ZZ Top och såg minst sagt grym ut. De låg länge bakom innan de körde om och försvann. Puh!



Nu ska jag ta en promenad på stan, sedan väntar en natt i jobbsoffan... Ja, du läste rätt. Min mamma har fått ett utbrott igen, så nu får det vara nog. Ska börja flytta ut grejorna jag har där. Orkar inte längre. Och i morgon lägger jag bud på en ny lägenhet. Det är bara att kämpa på.

Postat av: Ingmarie

Skål på dig själv!

Dom bootsen i gymmet hade nog blivit en syn man aldrig skulle glömma....Men jag håller med dig att allt som är orginellt behöver inte vara vackert.

Hoppas du o Ella haft det bra i sommar o kanske kommer till Österlen ett annat år.



Kramen från mig o Rambo

Postat av: Ninni

Va härligt det ser ut...ja då är du tillbaka i jobbet igen.jag är på min andra vecka.



Känns bra faktiskt=)

Kram kram

Postat av: Lena

Halloj vännen,

Ni verkar ha haft det skönt på semestern precis som jag. Fast jag har inte varit ute och rört på mig så mycket utan varit hemmavid mest. Tyvärr lyckades jag inte klämma in en resa uppåt eftersom det var så mycket hemmavid. Men men kanske kan det bli senare. Nu har jag precis som du jobbat halva veckan och sitter här trött som attan. Det är den enda nackdelen med semester, att man måste börja jobba och inordna sig i fasta tider. :-)

KPM

Postat av: anki

härliga bilder :-) ja det var tur du fick se tjejen innan hon sträckte på sej lite mer, för det hade du kanske inte stått pall för? ;-)



ja bloggandet blir lidanden vid semester och sommar och så ska det vara, man ska ta tillvara på ledighet samt njuta av sommaren. :)



regnar här idag, så det blev en inne dag men rensing av avlopp och tvättning.. :)



ha en fin kväll kompis...

Postat av: Katrin

Ny blogg! Http://Katrinsord.devote.se

Postat av: Sarah

Såg ut som ett bra slut på semestern. Skål på dig!!

Postat av: Gabriella

Skål! Kul att du hade en bra semester! Hotellet ser fantastiskt ut, likaså våfflorna. Välkommen tillbaka till den grå vardagen, då!

Postat av: Madeleine

Va härligt det ser ut,,Uppmärksamhet skulle man verkligen väcka omgivningen om man kom vandrandes i de bootsen,,



Hoppas att du har haft en bra semester och hunnit ladda batterierna..



Stora Kramen på dig...

Postat av: Anki N

Välkommen tillbaka till jobbet!! Nog är de skönt att börja jobba efter semestern....tänk alla som inget har att gå tillbaka till.

Jag gillade de där bootsen, de var verkligen ANNORLUNDA, garanterat ser alla ner på fötterna när man går med sånna på.

Kan tror att du är trött på hotellfrukost, minns hur det var själv när jag for runt i jobbet o bodde så där, alltid samma frukost. Kul några dagar men sen så.....



De ser lite farligt ut att skicka gubben på gym...haha

Kramiz Anki N

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Underbara bilder =)

Riktgit go utsikt me =)

Hoppas allt e finfint med dig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback