Några av mina vänner.


Pernilla i repan djupt koncentrerad  i sitt jobb.


Elektrikerna bygger ställning på hyllan och farbrorn på golvet är så höjdrädd att han står på knä och skickar upp saker till dom andra,syns lite av hans rygg.


Här är det rast och hon drömmer sig bort med skavellertidning och läppglans,det är glamour det.


Här är Debbie som jobbar på Plaza med vad som ska göras,glad o trevlig tjej.


Byggbolagets platschef,Nicklas och Cristian som är  chef för resturangdelen och matsedeln ställer  snällt upp på bild.


Pernilla hjälpte oss en stund när hon gått av sitt pass och det ser bra ut va.


Christian har fått telefon från en av alla hans beundrarinnor,han är nämligen singelkille så passa på nu tjejer och skriv goa kommentarer.


Kommentarer

Postat av: Sarah

Tror Pernilla bara försöker se ut att jobba, när hon i verkligheten läser din blogg på arbetstid ;)

Söt kille men liiiite för ung för mig...

Ha en bra kväll!!

Postat av: Gabriella

Pernilla ser ut som en tuff bondbrud och Christian... hade jag inte varit gift hade jag genast kommit och hälsat på på ditt jobb! ;-)

Postat av: Anonym

fina bilder på dina goa vänner,

Perfekt att få lite hjälp oxå

kram

Postat av: Lars Ulrich

Jävlar va snygg pernilla är!

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack:D fast faktiskt så kmr själva fotograferingen ske i sverige men reklamen kmr visas under ett år i dubai.. om det blir av alltså:D

Postat av: Diana

Haha, tur att Pernilla styrde upp det hela så det blev något gjort :)



Kram Di

Postat av: Agnes

Hahah, jag var först! Jag hoppas att det är först till kvarn? ;) I sådana fall så paxar jag han...läcker kille!;)

Postat av: Ninni

Verkar vara trevliga arbetskamrater! Snygg kille men jag är ju inte singel!!



Att jag inte tänkte på att titta in i onsdags när jag var på stan..ha en goo fredag, kramen

Postat av: Thalina

Det var mysiga vänner du har och alla såg glada ut och det måste ju bero på ditt sällskap.Ha en fin helg kram Thalina

Postat av: Daniel

E precis som hon med skvallertidningar å läppglans!



Hälsa Christian från mej!! Å ge en puss på kinden (han kan få följa mej hem till grinden)

Postat av: jessi

hej du:-) nu får du gärna ställa lite frågor på frågestunden, vore toppen och jtte snällT:D

Postat av: jessi

tyvär så har det blivit så nu, förut var det bilder på mig varje dag.. mene ftersom jag inte har kameran hemma ¨så ofta så är det svårt! men de ska jag fixa till:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback