En enda röra.


Ikväll händer det,vi har valt ut våra flaskor till festen och jag gillar inte vin så det får bli annat,vi möts på bygget så får vi se vad som händer.




Robin fick vykort från en kompis som är på Gran Kanaria och var hygglig att visa oss det,inga hemlighete där inte.


Tuppen önskar er alla en glad påsk och myser över att han fortfarande inte är ett ägg för då hade det varit slut på hans existens nu.

Mikaela inventerar och Bengt är själva chefen för driften och att allt funkar som det ska,Glad påsk säger dom med.                                                                                                                                       

Här är mitt val till festen ikväll och hoppas jag inte får för mig at starta motorsågen efter att ha tömt det som finns,Glad påsk.                                                                                                                  




Kommentarer

Postat av: anki

om du bott närmare hade jag kunnat hållet dej sällskap till frugan kommer hem :) men du har ju katten som tur är ...



vilka små flaskor ni har hittat och du, låt bli motorsågen.. :)



Dregen ja, tror inte han är nått att ha... dottern har förresten en på gång, en super trevlig och snygg sak :) får väl se om det håller i sej men just nu så är hon sjuk :-( båda ungarna sjuka den här påsken, sonen 40 mil bort och han är på bättringsvägen äntligen,, dottern hostar som sjutton (varit hela veckan) och nu verkar det som hon fått förkylning också.. o feber,, men hon är hemma så jag sköter om henne.. :)



ja du, tintin är värst han, rolig, social och energisk, men sover som en gris på kvällarna och nätterna, morgon trött dessutom och sover tills jag kliver upp :) han är en matte hund och blir inte glad om jag försvinner,,,



ha det skönt..

Postat av: britten sa

Kram till dig och katten i eran ensamma helg....har precis ätit en jättegod middag vid hamnen i helsingborg...Helsingör i morgon tar jag en lille för dig Kram

Postat av: daniel tuppen

haha! glad påsk på dig Björne! ha en toppen helg så syns vi på tisdag!! // Tuppen

Postat av: Anonym

HAHAH vilket jävla föråd!

Postat av: [email protected]

Tack goa du, det värmer =)

Vilka härliga bilder, som vanligt =) Hoppas ni får en riktigt go påsk me go mat å go dryck =)

Vi håller på å fixar inför Jonas 30-årsfest! Vi ska vara i en lastbilslokal, fixat rök, liveband, ljud å ljus! Kommer bli grillning på gården, kommer bli riktigt trevligt =)

GLAD PÅSK!

Kramar

Postat av: Camilla

Sv: Tackar!

Hm...ja,tack...jag gärna en flaska ;)

Sov gott!

Postat av: Robin

hahahaha snyggt du :)

Glad Påsk!

Postat av: Sarah

Inga privata vykort där inte ;)

Ha en glad påsk även om du blir ensam!! Ät mkt ägg!

Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack så jättemycket :) desamma <3

Postat av: Anonym

oj trodde nästan det va min vinkällare du va i:)

ha en fortsatt glad påsk

Postat av: jessi

tack desamma!:)

Postat av: Anonym

Vad kul! Tack detsamma.

Postat av: Ninni

Där var det välfyllt med goa drycker...whiskyn vill jag inte ha kall så jag hade plockat ut den ur kylen.



Ha det gott resten av påsken.kramen

Postat av: Anki N

Vilka underbara flaskor - vill ha, vill ha!!! Kan du fixa några till mig? Oh du, låt bli motorsågen nu...ler

Fortsatt go Påskahelg

Kramiz Anki N

Postat av: Anonym

god fortsättning på påsken

Postat av: Erik J

De roligaste med vykortet är att ja haft Sören som hockey tränare :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback