Nu är den här.


Nu har svininfluensan drabbat Hagfors så här ser det ut  hos dom flesta familjer nu,ingen vacker syn kan tyckas men knorren där bak verkar kul,och så har jag fått klagomål på treotubens storlek och tänk vad lurad jag blivit i alla år när dom sagt till mig att storleken har ingen betydelse,jag är bra naiv jag,har fått veta nu att den betyder mest av allt om jag ska gå efter era kommentarer,duger denna termos eller ska det va 10 liters kanske,har räknat ut att det går ca 124 humlor i denna och då gäller det att inte haa löständer för då vibbar dom ut minsann,för oss killar kan det va bra med en termos oxå men fylld med stuvade makaroner eller havregrynsgröt det är ett känt och omtyckt sätt för traktgubbar och sjömän,fråga mig inte om jag provat är ni snälla.


Kommentarer

Postat av: Emma-Pemma

Haha - underbart ju!! Nej! Inte med svininfluensan, utan din lilla hobbyverksamhet såklart! ;)



Hoppas NI har det bra denna måndag!



Massa kramar!

Postat av: Sarah

Går mycket kaffe i den du ;)

Postat av: soffie

hahaha tur att du gör mej glad,

Usch hoppas jag ej ser ut så där om ett par dagar;/

Postat av: Ninni

Hehe snygg dam/sugga!



Ja nu börjar det likna nåt...kanske lite för stor förresten, lagom är bäst!



Jo grabbarna lär sig att INTE spy på vår balkong något mer....fin fart från åttonde våningen ner till sexan.



Kramen

Postat av: Jack

sv: mona sahlin :P ?

Postat av: Petra

Haha söt gris ;-) några på jobbet har nog också rykt på svininfluensan, än så länge har jag klarat mig men idag känner jag mig smått krasslig men peppar peppar ta i trä! Kram

Postat av: Gabriella

Om det är så man ser ut om man drabbas utav svininfluensa så ska jag verkligen passa mig för att få den! Trots knorren...!



Postat av: Lena

Halloj vännen,

Så skönt att få vara på hemmaplan och jobba. Frugan kvittra och Björne orkar mer. hehe

Pfmf nu ska vi inte ta i vad gäller storleken. Oftast är det tekniken det hänger på. hehe.... Men visst lite större än treorör.....

Kramis

Postat av: Ninni

Ha en fin dag kära Björne..kramen

Postat av: anki

:-) isch då, jag hoppas jag slipper få svinflunsan..



visst klarar man sej utan såna "vänner", helt klart och dottern är inte så glad åt det hela, ,jvla fjäskande från en del... :-(



ha en skön dag

Postat av: my

haha hoppas du slipper knorren iallafall!

Och nja, termosstorlek, lite väl häftigt för mig...

ha en bra dag

Postat av: Madeleine

Hahah!! Nä ingen vacker syn denna svininfluensan.



Tack du goa för ett gott skratt, det behövde jag denna morgon..

Ha en underbar tisdag..



Kram på dig Bästa Björne..

Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahaha i wish, om mamma ändå va här :D

Postat av: femman

Hahaha..intressant med termosen ;)

Postat av: Tusensköna

Nu börjar det likna något ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback