Imorgon händer det.


Imorgon är det elitseriepremiär och då kommer hallen va full av folk och stämningen på topp,firman har hyrt resturangen och det kommer bli kul att se premiärmatchen,dom möter Skelefteå så det blir en hård fight men hoppas denna säsong slutar som den förra,FBK vinner SM guld och allt blir som vanligt,är på ishallen och jobbar nu så det känns lite konstigt att va där när det är helt tomt,imorgon blir det murning i  fläktktrummet som är högsta punkten på hela hallen,ska gå ut på taket och ta några kort  över utsikten.


Kommentarer

Postat av: soffie

tjohooo va skoj å de sänder matchen på 2an tror jag det va så det ska jag kolla på!

Jag har fått antibiotika nu det va ej svininfluensa utan jag har Harpest?

kram

Postat av: Petra

ibland måste man få unna sig, men nu sista tiden kanske det har blivit lite för mycket saker..hihihi väntar nu på den riktigt stora leveransen men du får se det sen :) hoppas du haft en toppen helg? Kram

Postat av: Barnens Hjältar

Åg Frölunda har premiär borta mot modo på torsdag tror jag, får se hur det slutar. Modoiterna brukar vara kaxiga rent supportermässigt men på isen har de inte varit fullt lika kaxiga :P

Ha en fin söndag!

Postat av: Sarah

Eh vadå hockey!?

Elfsborg spelar ju mot Malmö imorrn....DET är grejer det!

Hockey är trist - skiiiittrist!

Postat av: Ulrika

Hockey är skoj men vi har inget direkt bra lag här i Halmstad så jag vet inte riktigt vilka jag ska heja på. :)

Ha en fin vecka!

Godnatt och stor kram

Postat av: Gabriella

Kommer du vara nåt i Malmö denna veckan? Jag och Robin kommer på fredag eftermiddag!

Postat av: Ninni

Till och med jag som inte är nån sportfåne skulle tycka att det vore kul att sitta med i hallen när det smäller.



Ha det jättekul..kramen

Postat av: Eva

Jaha, har hockeysäsongen börjat. Ja du vet, jag är rätt ointresserad av sånt... så jag hänger inte med alls :-) Hoppas att allt är bra med dig annars. Har inte blivit så mycket bloggande den senaste tiden, så jag känner att jag inte hängt med riktigt varken hos dig eller mina andra bloggvänner. Men förhoppningsvis får jag tillbaka datorn nu i veckan.

Sköt om dig!

Kram,

Eva

Postat av: britten sa....

å så som den norrlänning jag är borde jag ju hålla på Skellftå men men sorry ..Färjestad är lagte i mitt hjärta också / kram

Postat av: Thalina

Var rädd om dig när du är så högt uppe.jag är nog tyvärr inte så intresserad av idrott.Bara fotboll när det gäller något stort typ vm.Är i alla fall en stor beundrare av Zlatan.Ha det gott och kram . Thalina

Postat av: Sigge

Ikväll bär det av till stugan.

Där kan jag titta på FBK och ta en öl och skrika så mycket jag vill.

Postat av: Tusensköna

Heja FBK ;p

Postat av: Sarah

Men det gick väl bra va?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback