Elladag.


Kom hem  sent igår och trött som bara den,imorse tänkte jag att det blir lång dag innan Ella kommer från dagis så dök min dotter upp i morse  med bilbarnstolen och sa om jag orkar får jag gärna hämta henne på dagis när jag vill,kl11 var  jag där,gissa om hon blev glad för hon visste inget,så åkte vi till Karlstad och köpte en sjöjungfru med en massa kläder som man kunde byta på den,hamburgare på mc Donalds och sen Mariebergsskogen för att kolla på djuren och leka,så rundade hon av med en lakritspuck innan vi åkte hem,hemma stod en kasse full med kläder till henne,mormor har varit till Ullared så nu har hon fullt upp.Blir nog så att jag kommer jobba i Karlstad igen så vi kan träffas varje dag,hon är nog det viktigaste i livet om jag måste välja en sak.Det var kul att få in ett kort på mig själv oxå men liknar faktiskt en gammal getabock.                   


Kommentarer

Postat av: anki

se där, därför som det varit så tyst här idag :-) förstår att Ella är det viktigaste i ditt liv, ja jag skulle nog tro att du väljer hela din familj som viktigaste delen i livet.. :-)



vilken härlig dag ni har haft, förstår hon blev toppen glad när du kom och hämtade henne,, :-) vem hade inte blivit det?



ha ha ha, ja, tyckte väl att du var ovanligt snygg på bild idag.. är man djur vän så är man....



stormar här idag, varmt är det i alla fall men det går inte att vara ute..... :-)



ha en skön kväll

Postat av: Sarah

Hehe...det är lätt att man ser ut som en gammal get när man intar rollen som snäll morfar - jag brukar se ut som värsta tackan när jag busar med barna.

Det set inte ut att ha gått nån nöd på er iaf :)

Postat av: Madeleine

Vilken underbar dag Ella fick ha med sin underbara Morfar. Härligt om du får jobba i Karlstad så ni kan umgås ännu mer.

Ja kan tänka mig att hon är det viktigaste en sådan solstråle kan ju inte skänka annat än glädje.



Ha det nu riktigt gött!

Kramisar på dig och var rädd om dig.

Postat av: Thalina

Fullt upp på Elladag och så roligt ni haft det.Shoppa,äta glass och leka det är som julafton för Ella var gång hon är med dig.Hon skulle nog bli glad om du börjar jobba i Karlstad, kanske skönt för dig mad att få slippa resorna.Må så gott och kram Thalina

Postat av: Revolverbritta

Vilken underbar Ella dag! Och morfar dag! Tror nog ni är precis lika lyckliga båda 2. Ska du börja jobba i stan? Skönt? Allt väl här i stugan. Full rulle!

Kramar till dej!

Postat av: Birgitta

Måste vara underbart att få tillbringa dagen med Ella.

Hoppas du får en fin fortsatt vecka. Kram Birgitta

Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

Postat av: Anonym

SV: förlåt att jag inte har svarat. hade missat att jag inte hade svarat på din kommentar! Men med mig är det bara bra! :) hur är det med dig då? :) KRAM

Postat av: Gabriella

Du e en fin morfar, du! Tom. JAG blir glad när jag ser dina Ella-dag bilder! :-) Malmö i all ära - men borta bra, men hemma bäst!

Postat av: Emma-Pemma

Inderbart med Ella-dag!



Längtar massor tills imorgon då jag ska hämta mina Sessor & ha dem hos mig över natten. X arbetar natt, så de ska vara hos honom tills på måndag morgon.. men en extra natt hos mig är bara plus!! Ska snusa, krama, pussa & tala om för dem att de är det bästa som hänt mig!



Finns inget mer underbart än kärleken ! <3



Kram kram!

Postat av: Siw

Ja det är helt klart det bästa man har. :-)

Postat av: my

Förstår absolut hon är viktigast i livet, vilken sötis hon är...hon är lyckligt lottad som har dig med som skämmer bort henne :)

Guld-dag!

Postat av: Anki N

Så gullig hon är lilla Ella, förstår att Du vill jobba hemma istället. Man kommer alltid till en punkt i livet när man ser vikten i livet o vad man vill göra o ha. Eftersom jag själv jobbar i över 12 år på annan ort o varit mycket på resande fot så vet jag att den där dagen kommer - de gjorde den för mig oxå. Inte pga av barnbarn för de hade jag inga då. Men nog är det gott när man kan ha dem inpå och skämma bort dem med kärlek o ja lite annat med, men mindrre viktigt. För just kärlen, tiden och omtanken är det viktigaste att ge dem. Tyvärr har jag 15 mil till min lillskrutta. Konstigt jag sa alltid till ungarna, hoppas Ni alltid stannar här i trakten, att man inte får Er långt iväg o utspridda. Alla blev kvar, konstigt nog de är ju några stycken. MEN deras mamma, ja hon flyttade, oh de får jag naturligtvis höra då och då. Men jag väntade tills de var vuxna varjefall...ler.

Så 15 mil kör man ju snabbt o lätt!!!

Ha en skön fortsättning på veckan.

Kramiz Anki N

Postat av: britten

När jag läser om dina elladagar så kommer jag på mig med att ...sitta här vid datorn och säga åååå ...men åååå...va mysigt ååååååå..så gullig han är...

Postat av: Daniel

ojojoj så GÖTT det e att slafsa burgare!!

Postat av: Malin-Hockeyfruga

hahha ah de finns inget bättre :D

vilken härlig dag ni haft då, underbara bilder!

haha getabocken xD haha

Postat av: Marina

Nu var du väl lite väl hård.. mot getabocken...:D

Postat av: Ninni

Vet du jag blev aldrig sjuk...bra va, bara lite småförkyld!



Sen tror jag Ella har världens bästa morfar...ja minsann!



Ja magdansen ska jag nog få kläm på så småningom..men jisses det är svårt.

Och jag har jävla träningsvärk just nu..haha

Muskler jag inte visste ja ghade värker..hehe..



Kram på dig rara Björne

Postat av: Lena

Halloj vännen,

Hmm undrar om det inte är Ella som skämmer bort morfar med sitt sällskap. hehe Dessutom tillåter morfar köpa saker till henne. ;o) En riktig liten prinsessa som vet hur morfar ska tas. Du vännen, se till att jobba hemma i Karlstad, så att du kan ha sköna kvällar hemma med nära och kära. Då kanske du slipper konkurrera med getterna. hehe

Kramis

Postat av: Petra

mysigt med en Ella dag! Jag kommer fortsätta kika in här och lämna kommentarer om jag nu väljer att sluta helt att blogga. Återstår och ser. Det är bara mycket nu med jobb och allt annat som slukar min tid. Kram

Postat av: Tusensköna

Jag har sagt det förr, men jag säger det igen. Söt hon är =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback