Elladag.


Så blev det en heldag med min favorit igen,Mariebergskogen är ett fint ställe att åka till när det är fint väder,och idag hade vi picknick med,hon skulle äta på en gång,tror hon visste att det fanns fruxo och ahlgrens bilar med i bagaget,allt var på topp tills vi skulle äta mat för att få en glass men maten gick det så där med och klart hon inte fick någon glass då,är hård som ni vet.Tycker jag själv blev fin på bild idag men kanske påminner det lite om en gris,bara att gilla läget.


Kommentarer

Postat av: Tusensköna

Inte för att vara elak men du behöver verkligen raka dig ;p

Postat av: Sarah

Ingen glass, hmm...tyckte mig se en puck, en av lakrits :)

Postat av: Yvonne

Du har väl inte fått svinis ;) Har varit lite mycket här ett tag, mejla mig gärna får du veta varför... Kram...

Postat av: Gabriella

Det är bra att du står på dig vad gäller glassen, haha! ;-)

Postat av: BIrgitta

Åh du är en sträng men rättvis morfar! Ser ut som ni har haft det riktigt trevligt idag. Ella älskar sin morfar det ser man :-)



Visst kan du ha jeans på festen, jag vill ju att Björne skall komma och inte någon utklädd Björne. Haha, ha det så fint så skickar jag inbjudan när det är dags... :-)



Kram kram fr mig

Postat av: britten sa....

Men hallå ..klart jag måste få min dos av björnes magazin..och lite underbara Ellabilder...kram och klart vi hörs

Postat av: Ninni

Ingen glass..haha jojo!!

Hon såg verkligen inte nöjd ut över maten, hihi



Ha en fin söndag..kram på dig raring

Postat av: Barnens Hjältar

Vet inte om du visste detta men lakritspuck är faktiskt en glass ;-)

Ledsen om jag krossar din illusion om att vara konsekvent :P

Ha en finfin söndag

Kram

Postat av: Emma-Pemma

Ser ut som ni haft en underbar dag tillsammans - som vanligt!



Tycker du gjorde rätt med glassen, man ska vara hård men rättvis. Göra som man säger.. Finns för många som säger " gör du si eller så får du ingen glass! Ungen gör fel, och får iaf en glass".. Knasigt enligt mig..



Hoppas du har en underbar söndag B, stor kram!

Postat av: my

Ella-dag är guld-dag verkligen! Mysigt ni haft det!

Postat av: Thalina

Lilla Ella lika söt som alltid.fast hon såg inte ut att gilla maten men jag förstår henne glass är ju mycket godare.Kram thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback