Ännu en guld dag.


Det blev så att Ella kom direkt imorse och var morfars kompis hela dagen,när hon fick veta att hon skulle hit så blev det så bråttom att det fanns inte tid att borsta tänderna ens,så hon kom som en stormvind och skulle ha rostat bröd och oboy till frukost,mormor började jobba 0700 men den frukosten kan jag ordna själv sen blev det allt från att bygga lego till Bamseläsning,midag kördejag en variant som var premiär,kokte majskolvar och stekte köttbullar och det va riktigt gott,sen blev det lekparken och målarbok samt klistra märken i en pysselbok så vid 5 tiden åkte jag hem med henne och båda va glada o nöjda och nu ser ni på nedersta bilden vad trött jag är,tror jag är en get på riktigt,kanske därför Ella har så kul med mig,


Kommentarer

Postat av: Malin

TACK, jodå, jag hörde att F sa det... Hur känns det då? Skönt eller jobbigt, eftersom du varit inställd på att åka och sonen är kvar? Mysiga Ella dagar ni har! Kramiz M

Postat av: Emma-Pemma

Förstår Ella. Varför hon hellre tillbringar sina dagar med dig än vara på dagis.

Ni verkar alltid få till de bästa, mysigaste dagarna! :)



Stor kram till Er!!

Postat av: britten...

Å vilken underbar ni har haft..och du är ingen get ! du är ....Gullig ! tack för din gulliga kommnetar hos mig....rörd och glad

Postat av: soffie

mmm vilken ljuvlig dag du haft med din fina Ella,

Vilken underbar morfar du är:O9

Fina bilder,

Postat av: Revolverbritta

Så det blir minibuss resor till Malmö? Det förstår jag att det inte är roligt. Så det blev ännu en mys dag!

Nu blir det lyx fällan och sedan sängen!

Kramar!

Postat av: Sarah

Bä, bä svarte get, var det du som......



Ni ser ut att haft det härligt!!!!



Postat av: Madeleine

Härlig dag du och Ella verkar ha haft. Antar att det är en trött men nöjd morfar som kryper till kojs i kväll.



Natti och sussa gött!



Kramisar

Postat av: my

Ni har verkligen kul när ni träffas, kan tänka mig det, tokar! :)

Ha en go fredag

Postat av: Anki N

Majskolv, oh så gott!! Inte konstigt att morfar är så förtjust i detta lilla flickebarn, oh jag kan tro att hon är lika förtjust i sin morfar.

Så gott att du är hemma o njuter nu.

Trevlig helg på dig.

Kramiz anki n

Postat av: Barnens Hjältar

Vilken mysig dag :-)

Förstår att det måste varit härligt :-)



Jo, dottern blev bättre samma dag men fick remiss för utredning som börjar 29/9

Ha en finfin fredag!!

Postat av: Wille

Det är lugnt vännen allt har sin tid,



ha en skön helg



mvh wille

Postat av: Tusensköna

Vilken supermorfar du är =D

Postat av: Birgitta

Gullig morfar du är, Ella är lyckligt lottad och hon hoppar och skuttar när hon skall till dig, för hon älskar sin kära morfar. Söta bilder förresten, hon är såå söt din lilla Ella.

Ha en trevlig helg! Kram Birgitta

Postat av: Siw

Tänk om alla hade en morfar som dig, åh vad många lyckliga barn det skulle finnas.

Ha en bra helg.

Postat av: Ulrika

Åh, vad jag blir glad och varm i hjärtat när jag läser om Ella och dig. Ni verkar ha det så himla mysigt och roligt.

Hoppas du kan jobba i Karlstad nu så ni får träffas ännu oftare. :)

Massor med kramar till dig och din goa tjej. :)

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback