Lite om min fredag.


Kom till jobbet vid 6tiden i morse och där stod plåtslagarna och halvsov,dom hade faktiskt jobbat hela natten med att sätta plåtfasaden över stora entren till vårat bygge och den får inte blockeras dagtid,både Sats och resturangen har öppnat så det var natten som gällde och tröttast var nog ÄNG han tog containern till hjälp för att kunna hålla sig på benen,sen gick dagen som bara den,tur vi käkade på resturangen idag för ni ser vad som finns i  vårt kylskåp,frugan jobbar till 20,00 ikväll så ingen mat och kylskåpet nästan tomt men fylls nog på imorgon som tur är,sen en liten sväng till Ella och hon var glad o god som vanligt,imorgon kommer hon och förgyller vår helg,sover över tills på söndag,själv fyller jag år imorgon så bra att Ella kan hjälpa mig öppna paketen,själva kalaset blir på söndag men lite ledsamt att min yngsta son har jobbarhelg i Malmö så det blir inte hela familjekänslan men får ta och äta tårta med honom när han kommer hem.Han har skickat ett kort till mig när ett ekipage testas som Boda köpt för att dom fortare ska kunna transportera sig på jobbet,undrar vad den kosta?nada kanske?


Kommentarer

Postat av: soffie

å va fint kylskåp du har,

Å va härlig lilla Ella är,

Hoppas hon ej blir skrämd nu i helgen av alla spöken å häxor,

kram

Postat av: Tusensköna

Tycker inte det verkar så tomt, men jag vet inte hur det brukar se ut i vanliga fall i och för sig =) Återkommer med en bild på mitt ;p

Postat av: Petra

oboy är sååå gott!!! kraam

Postat av: Malin

Ett STORT grattis på 32-årsdagen!!! Synd att inte familjen blir komplett i morgon, men å andra sidan lär det bli tårtkalas 2 gånger i stället för en! Inte illa!!! Önksar dig och Ella en fin lördag! Antar att Annsa måste jobba!! Kramiz M

Postat av: britten sa....

hör du att jag sjunger för dig tro ?......hoppa sdu får många paket och vilken himmla tur att Ella finns där och kan hjölpa dig.....stor kram

Postat av: marma

Ja, ett stort grattis på 32-årsdagen - men...? Om du firar två gånger - betyder det att du fyller 64 då?



Rosenkramar/marma

Postat av: Emma-Pemma

Hipp hipp hurra för Dig på din födelsedag!!



Hoppas du & Ella får en fantastisk lördag med allt gott den har att erbjuda!!



Puss & Kram

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Grattis på födelesedagen!!! Hoppas du får en kanondag och kanske en vinst på nån lott =)

Tjosanhejsen!

Postat av: Anonym

Postat av: NOESCAPE

HAPPY HALLOWEEN! :D*

Postat av: Lena

Go kväll vännen och ett stort grattis på födelsedagen!

Var det 32 du fyller eller? hehe

Skönt att få hjälp med att öppna paketen. Då blir det extra roligt med presentöppning!



Ha en riktigt skön helg!

Kramis

Postat av: Thalina

GRATTIS på födelsedagen och roligt för dig att Ella är med och firar.HIPP HIPP HURRA. Kramar Thalina

Postat av: Nisse-Nasse

sÄNG sÄNG sÄNG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback