Händer mycket nu.


Det ena efter det andra börjar bli färdigt nu,SATS  öppnade under helgen med nya reskap och barnpassning erbjuds när mammorna kommer med dom små,barnrummet fint inrett i Disneystil,och i morse var Janne Flash bil parkerad i trapphuset när vi kom,han hade visst haft visning av den under helgen,sist men inte minst så har 2 legender tjatat om att få va med i bloggen igen så det var bara ta med dom,det ena är Tryffel,sveriges bästa flytspacklare och mannen i grön overall är Gugge smed han är mest känd för att ha satt upp Karlstads första trafikljus någon gång på  60 talet och mycket annat som inte går att skriva om här.


Kommentarer

Postat av: my

Så fint! Och vilka kändisar du har med ;)

Postat av: anki

fina bilder, klart dom ska vara med på bloggen dina polare :-)



jaså du lider av höst trötthet, själv är det våren som gör mej trött :-) det är jobbigt när man blir så där in i dödens trött, man orkar knappt hålla sej upprätt...



har precis duschat hett så jag hoppas nacken ger sej, vette katten hur jag låg i natt.. men det är lite trångt i sängen också, två hundar varav en helst ska ligga ovanpå en eller under en :-o,



ha en skön kväll, kompis

Postat av: Sarah

Men var är alla snygga gymkillar då?

När jag träna fotboll så var ungarna med utan barnpassning, man fick träna och ibland springa och antingen trösta nån unge eller skilja dem i värsta brottningsmatchen - men det gick!!



Min son kommer gå långt, bara han lägger ner hockeyintresset ;)



Postat av: soffie

en kompis till mej har fått jobb där så himla roligt för han,

Ser ju så fint ut men det är alltid så dyrt att gå på sånna där gym tyvärr,

Ha en goo kväll

Postat av: Gabriella

Nämen, nu blev jag allt lite nyfiken på vad Gugge har gjort för smaskiga grejer! Du kan ju faktiskt uttrycka dig diplomatiskt! ;-)

Postat av: Emma-Pemma

God Morgon i höstkylan!

Såklart dina polare ska va med i bloggen!! ;) Alltid kul med bilder!



Skickar över en massa Emma-kramar till dig, de är alltid bra att ha! ;)



kramar om



Postat av: Anki N

Ja här händer det grejer. Av bliderna att sammanställa utan att läsa text tolkar man JOBB, NÖJEN & FEST. Det är väl precis så livet är.

Kramiz Anki N

Postat av: Madeleine

Härligt att se när saker blir färdiga..Vilken Lyx att få barnvakt medan man tränar...

Saknade lite snygga killar på Gymet....ler



Ha en underbar dag..

Kramar på dig.

Postat av: Marina

Konstigt att man inte har hört talas om dem mer, jag som är så mycket för att hänga med i kändis skvaller världen. Du själv brukar ju bidra med den biten. Jag syftar på en lite kändare DONNA som du brukar ha med ibland i din blogg. ;D HA en underbar dag. :D

Postat av: Anonym

Jag måste ha missat något - jobbar inte du i Malmö?

Kramar/marma

Postat av: Thalina

Nu vågar jag mig äntligen in till din blogg.Mysiga arbetskompisar du har som ställer upp på bild.Roligt att få se vad du sysslar med.Ha en fin dag och var rädd om dig.Kram Thalina

Postat av: britten sa....

du får leta efter mig på ny adress..se ovan

Postat av: A.Rexed

Jag var ju med för läääääänge sedan jag!!!!!

ha de.

Postat av: A.Rexed

Jag var ju med för läääääänge sedan jag!!!!!

ha de.



Har du en e-post adress? skicka den isåfall.

min är: [email protected]

Postat av: Linda

Kommer man få se dig in action så att säga nu då? På gymmet alltså =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback