Ella dag och ny dragning på lotto.


Idag funkar min blogg igen,det har varit lite surt att inte kunna komma in på den och se om mina bloggvänner finns kvar,har saknat er och gjorde ett försök nu att komma in på min blogg,allt funkade perfekt,har lyckats få en Ella dag och det är roligare än allt annat här i livet,var till Granngården och köpte fågelmat mm sen bar det  av till Barnens hus och lyckades hitta 5 saker till Ella så när hon kom blev  det lilla julafton,självklart var lördagsgodiset och den obligatoriska MER flaskan på plats,och hoppas resten av kvällen går i turens tecken så jag får drömvinsten, och ikväll är oddsen goda för Ella sover över och hjälper till att hålla tummarna så var beredda på att packa väskor så drar vi till varmare länder,fått ett mail från en av våra bloggvänner som erbjudit logi i finnbyn så vi kanske ska ta första natten där,hoppas du är redo gossen för ca 80 glada svenskar.Ska försöka svara på era komentarer och kolla era bloggar men frugan har jobbarhelg och man är ingen bra morfar om man sitter vid datorn när man har fint besök,men i morgon så kommer jag och hälsar på,ha en fin lördagskväll så hörs vi.


Kommentarer

Postat av: soffie

ååå va paket å va goo hon är din fina Ella,

ha en fortsatt härlig helg,

Postat av: Thalina

Du har ju redan vunnit högsta vinsten, jag menar förstås Ella och att få ha henne i helgen. För henne är du jultomten som kommer varje gång hon är hos dig. En sån morfar hade jag önskat att jag hade. Ha en fin lördagskväll kram Thalina

Postat av: Barnens Hjältar

Ha en bra lördagskväll du med..javisst var det både vackert och tragiskt!

Postat av: britten sa....

ja jag förstår vad du menar..jag har saradagar nu och njuter av varje minut...kram tiller

Postat av: Malin

inte meningen att få dig ledsen, men min pappa är definitivt värd att minnas på ett fint sätt och jag är säker på att du gillat honom skarpt om du träffat honom!! Kramiz M

Postat av: anki

God söndag morgon, jag missade att ställa om klockan och inser att jag klev upp lite tidigt.. :-)



härligt med liten julafton för Ella så här i höstrusket, här är det disigt som sjutton idag.. vi ska montera filteren idag hade vi tänkt. :-)



blev det nått på Lotto? nä, det bidde nog inget.. :-) 80 pers, jisses, och övernatta i finnbyn låter toppen som första anhalt..



ha det skönt och hälsa Ella

Postat av: Anki

Hoppas lördagskvällen blev bra men med så fint främmande kunde det väl inget annat bli!

Postat av: Ninni

TACK för grattishälsningen...jag bara ler idag efter en fantastisk kväll/natt!



kram kram

Postat av: Diana

Håller med Thalina ovan :)

Nu du, kan du gå in på min blogg och kolla på ett youtube-klipp från en konsert med Odd Hagel. Så får du se oss näsan live ;)

Ha en härlig söndag.

Kram Di

Postat av: Linda

Skönt att du är igång igen, har saknat dina inlägg och äventyr med Ella =)

Postat av: Ulrika

Så roligt för er båda två med en dag tillsammans.

Måste vara jättemysigt att få sova över hos morfar och mormor.

Önskar dig en fin vecka.

Stor kram

Postat av: Siw

Härligt! Jag har större tur än dig.... Får har små tjejerna i mååånga dagar. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback