Sommarminnen.


Idag tog jag och min trädgårdstomte lite farväl av sommaren,vi tände en eld och pratade om hur det varit och det är blandade känslor,han tyckte jag skämde ut mig i badtunnan och sexinstruktör var katastrof för alla som nappade ville ha pengarna tillbaka även om första lektionen  va gratis och själv fick han stå under en buske hela sommaren och skämmas för mig men trädklättringen fick godkänt och själv tycker jag nog alla dagar med Ella var bäst,undrar jag när hon blir stor nog för att kolla bloggen vad hon kommer att tänka men hon kommer nog ta alla tokigheter med ett smail och komma ihåg det som var kul


Kommentarer

Postat av: Wille

Ja du min vän det har varit en händelserik sommar, men det bästa med att sommaren är slut är att jag och grabbarna har en hel lång underbar hockeysåsong framför oss.



Ha en bra arbetsvecka kompis



Mvh Wille

Postat av: julia

Härlig bild på dig i tunnan!!! Den bilden får mig att tänka på när jag och syrran tryckte in minstingen i tvättmaskinen =) haha, de va grejer de!



Dina ord gör mig så glad, det ger mig styrkan att fortsätta! Är så tacksam för alla människor som tar sig tid att läsa och kommentera mina inlägg! Är enormt ödmjuk och känner en enorm stolthet över att du faktiskt vill lägga upp min blogg som en länk...!

Hoppas du haft en kanonhelg!



Kram Julia

Postat av: Revolverbritta

Ella kommer att smila inte bara när hon läser din blogg!!! Hon kommer att le jämt när hon tänker på er och alla era mys och hyss.

På fredag är det vår tur att mysa med dej och Hustrun.

Kram!

Postat av: Malin

Haha, smickrare där!! Men frisk och glad är jag i alla fall!! Hälsa Annsa, och ge henne en piggekram från mig! Kramiz M

Postat av: anki

ha ha ha, ja du, sommaren har varit full av upptåg till synes och Ella, hon kommer att ha tokiga och roliga minnen av sin morfar :-) vilket kommer att uppskattas till 200 % när hon är vuxen.



ja gammalt trä ger fantastiska mönster, även friskt träd när man ser insekternas gångar som dom gjort.... tänk om gamla hus, väggar, dörrar etc kunde tala om det dom sett och hört under åren, det vore nått kanske.. :-)



hm, det har varit mord i grannkommunen, grannstaden, Söderhamn, otäckt när det är så nära,,har ca 2-3 mil dit bara, men det är mycket stök där så det var nog bara väntat misstänker ja,, en kille hittade dom död mitt på vägen utanför Söderhamn,, två dödsfall på samma dag tydligen, om inte aftonbladet skriver två olika artiklar om samma fall...



ha en skön söndag kväll

Postat av: julia

LivetSomSjuk.blogg.se



=)

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Det känns sorgligt att packa undan sommaren och börja förbereda för en ankommande vinter. Tomten kommer nog att mysa och likaså Ella när morfar fortsätter hitta på en massa upptåg. Ella kommer att ha så mycket gott med sig i sitt vuxna liv tack vare sin goa morfar.

Tack goa vännen för din fina kommentar inne hos mig. Den värmen och lyser upp en liten sorgsen kväll. Tack för att du finns!

Kramis

Postat av: Birgitta

Haha, kul sommar du haft o fina bilder :-) Din prinsessa Ella är så söt och det är du med på bild. Kram o sov gott!

Postat av: Petra

förhoppningsvis inte :) nåja jag ska nog lyckas bli fin den dagen, kram natti

Postat av: Madeleine

Du får mig att må bra varje gång jag läser din blogg.. Ella kan skratta sig lycklig att ha en så underbar Morfar..



Älskar kortet på dig och tunnan..hihihi

Nu får vi njuta av våra sommar minnen så vi klarar oss över vintern..



Ha en bra start på veckan ...

Kramisar på dig..

Postat av: AnnaKK

Man får väl hoppas att det som göms i snö INTE kommer upp i tö, då!? ;-)



För övrigt så blir det säkert en ny händelserik sommar om några månader, och jag undrar om det inte är dags för Ella att få en egen kamera då så hon kan börja morfar-blogga!?! :-D



Man skulle ju kunna tro att älgarna skulle bli rädda när det blixtrar, men faktiskt inte! De bara tittar och står kvar och väntar på nästa... :-)

Postat av: Emma

God Morgon!



Underbara bilder, underbar sommar! Förstår att dagarna med Ella är det som du anser vara bäst. Tror nog hon känner detsamma!



Stor varm kram i höstrusket..

Postat av: Linda

Hon kommer antagligen skämams ögonen ur sig, men älska dig ändå ;o)

Postat av: Sigge

Tycker mig se den utrotningshotande,

Ukrainska trädklättrande knubbsälen.

Snart är det sommar igen.

Postat av: Sarah

Ojojoj, stackars tomten! Hoppas han törs titta fram nästa år iaf!

Postat av: Eva

Ha-ha, ja men du - det dröjer ett tag innan hon kan läsa din blogg. När den dagen kommer får du väl lägga på ett lösenord. Du förresten, jag har eventuellt en bank på gång nu som vill bevilja lån - trots min låga inkomst. Så jag håller alla tummar och tår :-) Nordea kan fara åt ... skogen.

Kram på dig!

Postat av: Marina

Härlig summering av sommaren! Synd att det inte gick bra med instruktörskarriären!

Var fick du tag på bilden av mig när jag var i Polen i helgen..!?

Förklaringen till att byxorna inte kunde knäppas var god mat och billig god öl, Jag försökte gå och shoppa bort kalorierna, men det gick inge bra! Ha en bra dag! :D

Postat av: Anki N

Härliga bilder som minne av sommaren som gick.

Så de ville ha pengar tillbaka...sicka ena du!!!

Trägårdstomten, bor han inte kvar under vintern också???

Kanske får han liv framåt december och gör massa julklappar till Er. Sten kan bli massa o göra massa.....o så blir det massa julklappar. De e gott.

Tösen hon ser alltid nöjd o glad ut, tror jag med en sån toppenmorfar som ger henne all tid o kärlek i världen.

Kramiz Anki N

Postat av: marma

Gud, vad söt hon är lilla Ella. Nu får hon väl äta glass inne istället!

Kramar/marma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback