Hur det kan bli med kirurgi.


Katastrof tycker jag,vad tycker ni?.


Kommentarer

Postat av: Ulrika

Kikar in och önskar dig en skön och fin helg.

Stor varm kram.

Postat av: Emma-Pemma

Krama om mig å säga att allt ordnar sig?



:(

Postat av: Gabriella

Ja, usch - helt fel! Nu vågar jag mig definitivt inte på att fixa några silikontuttar, tänk om man vaknade sådär! ;-)

Postat av: anki

h a ha ha, ja det blev inte någon lyckad operation det där, vilken panik när man vaknar upp till något dylikt. :-)



idag är det äntligen sol här, 7 plus grader också..



kul att du gillad sambons alster, han är duktig på svarvning, han är förresten duktig på allting, fixar och donar det mesta, lagar det mesta också och har lite uippfinnar ideér för sej :-)



ha en skön lördag

Postat av: soffie

hahaha va du hittar tokiga saker:O)

ha en solig å härlig lördah

Postat av: Tusensköna

Lättare att mjölka helt klart ;p



By the way, nu har jag lagt upp början på min adventskallender. Är kanske något för Ella nu den här första tävligen ;p

Postat av: Petra

frågestund på min blogg! ha en trevlig kväll. kram

Postat av: Ingmarie

Kan man tycka något annat???Vart får du alla bilder från....hemtrakterna??



Ha det gött!

Postat av: Sarah

A disaster!!

Postat av: birgitta

Fy vilket misstag o vakna upp på britsen och se ut så där... Hoppas du får en fin fortsatt helg! Kram Birgitta

Postat av: Marina

=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback