Här finns inget måste.


Tänk om det finns ett sånt här ställe någonstans,vilket lugn och mysig plats det verkar va,här skulle jag trivas,tänk att sitta i stugan och elda i öppna spisen,se på bäcken hur den rinner fram och kanske grilla lite och ta en öl heller något annat gott med alla mina bloggvänner och nära-kära,vad tror ni,skulle det passa att tillbringa några veckor här ibland,själv blir jag avslappnad när jag ser vattnet rinna fram,och tänker på när vi hoppar från bron i vattnet och sen in i SPAT som finns i huset.Ny lottodragning i kväll så kanske det kan bli verklighet,håll tummarna!


Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Vatten överlag får mig att slappna av! Vättern ligger precis där jag bor, en underbar sandstrand me... Dit går jag ofta för att få lite ro =) Och på somrarna blir de grillning och en god kall!

ha de gott..

kram

Postat av: Madeleine

Ååå vilken härlig stuga du har hittat, tar mer än gärna ett glas vin eller en öl tillsammans med dig framför den öppna brasan och njuter av att bara vara inga måsten utan att bara må gött..



Många Kramar vännen.

Postat av: soffie

mmm va mysigt där skulle Nellie å Ella trivas:O)

otroligt vacker bild

Postat av: Petra

kikar in i stugan och säger godnatt :) kram

Postat av: Gabriella

Håller tummarna, så du får din fina stuga och så vi kan åka på bloggresa till nåt exotiskt land! ;-)

Postat av: Ninni

Jag hänger på..ser jättemysigt ut!



Vann du...kram kram

Postat av: anki

åh så mysigt det ser ut, nästan som här förutom att vi inte har vatten drag så där nära :-)



ja lotto ja, jag har inte så stora förhoppningar att ta hem storvinsten, har spelat på lotto 1 i 5 veckor men det är trögt, inte vinner jag något på postkodlotteriet heller, :-( kanske ska gå ur där efter aftonbladet skriverier om tittar frågan,,, en del vinner flera gånger och en annan inte ens en gång...



men pengar är inte allt men skulle onekligen underlätta att vinna lite i alla fall..... :-)



aj då, inte bra att vara på tak i storm och regn,, sånt gör man när vädret är bra :)



ha en skön dag

Postat av: simone

sV: Riktigt heta dom ju ;)

Postat av: Daniel

Kom till finnbyn så jag ger er allt det där!

Postat av: Ingmarie

Precis så skulle det vara!Nu är det ju bara måsten till höger o vänster o samtidigt ska man vara full av julens mystiska mys?Svårt att få det gå ihop ibland...



Lycka till med lottot!

Postat av: Marina

Så lyxresan till varmare land är utbytt till en stuga på landet...?

Jag följer med till varmare ställe...men stugan på landet där sitter jag redan och bloggar ifrån..förutom bäcken då! :D

Postat av: Linda

Va, ska vi isbada? Jag tycker alternativet med Karibien är mer lockande ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback