Frisyrtävling.


Nu har mina jobbarkompisar sett att nästan alla komentarer jag får är från tjejer och i helgen klippte Lennart (till vänster) Magnus som är till höger och tvärs om så kom dom på måndag och undrade vem som hade finast frisyr och ville jag skulle ta med det på bloggen så ni får säga vad som gäller,mannen bakom gallret är Rickard och han är rörmokare och kulstötare,han tävlar för Mariestad och är en av framtidsmännen inom svensk idrott(är faktiskt sant) han ville oxå få ett utlåtande hur  hans frisyr ligger till,ni ska veta att det är ca 70 nya som läser bloggen varje dag sen jag började på ishallsbygget och alla vill impa på alla mina tjejbloggvänner så inte svårt att få med dom på bild,ska byta glödlampor i ugnen nu så hinner nog inte med någon bloggrunda ikväll.


Kommentarer

Postat av: Linda

Hur ska man kunna välja? Alla är lika fina ;p

Postat av: anki

så svårt med vem som har finast frisyr, alla duger :-) Sonen bor utanför Mariestad.. kul med en duktig kulstötare......



klart du ska vaccinera dej mot svinflunsan, hade vanlig flunsa för många år sedan och det var inte kul, hög feber och låg totalt däckad i en vecka och sen blev det penicillin så man var inte människa på flera veckor.. :-( och svinflunsan ska visst vara värre så nej tack den vill jag inte ha.......



ha en skön kväll

Postat av: Gabriella

Herrarna är tjusiga, hela högen!

Postat av: Eva

Klart det är du som har snyggast frisyr :-)

Postat av: Thalina

Tycker att de ser lika fina ut allihop det går inte att välja.Nu är jag bättre i min hand.Kramar Thalina

Postat av: Marina

Vilket lyx att få 70 nya läsare per dag...Då har man väl lyckats!!

Det vill jag också ha..!

Ha en bra dag. :D

Postat av: Madeleiene

Hmm! Detta med frisyrer är aldrig lätt..Men jag tycker de är fina i håret med sina lättskötta frisyrer alla tre.



Här har man varit ute och sprungit en runda i sällskapet av en regnskur, kanske inte det trevligaste sällskapet men men,, det var super skönt att få springa av sig lite...

Ha det så gött här är ugnspannkakan i ugnen så snart blir det lite mat.

Stora kramen till dig min vän...

Postat av: Sarah

MEN släpp ut den stackarn bakom gallret!!! ;)

Postat av: Diana

Supersnygga hela bunten....I håret också ;)

Trevlig helg på dig!

Kram Di

Postat av: my

Frisyerna är bra på alla tre! Och snickarbrallorna är ännu snyggare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback