En toppendag för mig och Krille.


Idag hände något unikt,Krille Kanin gjorde kaffe för första gången,var tvungen att föreviga detta på bild,finns några som tror det inte kan va sant,gott blev det oxå så jag tror han gjort det tidigare,efter jobbet så fick vi lov att prova FBKs bubbelbad och träna i deras heligaste gym,och det sa vi inte nej till,synd  att ingen kunde ta kort när vi satt i bubbelpoolen men då hade ni nog drömt om mig och  Krille   hela veckan,kom in några Canadensare och tittade,dom trodde vi var stommen i första kedjan så det blev att skriva autografer så räknade dom magrutor och fotade oss från alla håll,så tycker Malin=Tidsoptimisten och Krilles fru + min Annsofie ska va stolta över att ha så vältränade MÄN.Vet inte om detta är en önskedröm eller verklighet,vad tror du Krille.


Kommentarer

Postat av: Anonym

hoppas kaffet smakade gott,

Å vilket badkar mysigt att krypa ner där,

må gott

Postat av: Linnéa

ojojoj vad jag vill ha de badrummet!

Postat av: Sarah

Jag tror jag behåller morgonrocken på och stängd - kommungubbar är inte så roliga....

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Hehe tänk vad en blogg kan ställa till med. hehe Kändis över nätet är inte illa. De där magrutorna får du nog bevisa med en bild. Men så kul att ni blev omsvärmade. Ler!

Kramis

Postat av: my

Klart de trodde de´! :) Hade du alla sex rutorna?

Postat av: Gabriella

Haha, är säker på att det inte kan vara önskedrömmeri! Hade reagerat precis som kanadensarna!

Postat av: britten

oj vilket bad....och klart dom ska va stolta......

Postat av: britten

vilket jättesnyggt bad....klart dom ska va stolta...

Postat av: Ingmarie

Önskedröm!Stackars canadensare,nu tror dom att alla svenska "män" ser ut som er!men det var väl meningen för nu tror de att de kan köra över FÄRJESTADS grabbar!

Det känns tryggt att ni offrar er för den goda sakens skull...trots allt!



Nu ska jag snacka med motorträffskungen i Karlstad...Ha det!

Postat av: Barnens Hjältar

Hmm... vet inte svaret där..har bara sett skymt av ändhållplatsen på Malins blogg innan :P

Ha en fin kväll

Postat av: Emma-Pemma

Ser ju fantastiskt ut det där badet! Älskar att bada, och skulle absolut inte tacka nej att glida ner där..



Hoppas Krille Kanin fortsätter brygger kaffe! ;)



Kram.

Postat av: Malin

Det där tror jag inte på!! Bilden ser definitivt retuscherad ut!!! Men jag lovar knäppa ett kort om det skulle inträffa här hemma!! :) Och visst är vi så glada över er, det är ju bara det vi pratar om när ví ses, era "VÄLTRÄNADE" KROPPAR, hihi.... Kramiz M

Postat av: anki

så skönt det låter med bubbelbad :-) klart ni är vältränade som jobbar så hårt hela dagarna ,,, Krille har nog tjuv tränat på kaffe kokning hemma.. :-)



dagen började med sol men den försvann.. typsikt, jag som var inne på fågelfoto i solsken idag...... :-)



ha det skönt

Postat av: Daniel

Vill oxå få en autograf!!!!

Postat av: Ninni

Wow bar ni på sexpacken...eller, hihi



Nej mig går det verkligen ingen nöd på...det är såå jäkla underbart. God öl whiskyn kostar inte skjortan..



Och en breezer endast tio spänn...



Ha det gott goa Björne..kramen

Postat av: Diana

Haha, ja de magrutorna var väl lätträknade :)

Nejdå!! De fick nog hålla på och kontrollräkna ett bra tag muskelknuttar där ;)



Svar: Vi har vår Mercedes benz Ambiente (Svart med silvertext www.oddhagel.se) som turne'buss, men skulle behöva ett släp till den om vi ska ha all utrustning med. Det är ljusrampen som tar störst plats annars hade vi nog fasen klarat oss med denna.

Älskar denna bil :)



Synd att du stängde ner Fb. Men hinner man inte med så gör man inte. Jag får gå in och hålla koll på dig här istället ;)

Kram Di

Postat av: madeleine

Vilket härligt badkar att krypa ner i sedan här ruggig dag...

Här har det snöa till och från så det är vitt på backen i alla fall..

Ha en fortsatt trevlig kväll..



Kramisar på dig vännen.

Postat av: soffie

tjolahopp från soffiepropp

Postat av: marma

Du kan väl vissla på lördag när du stegar över till Drömbutiken! Jag lär inte känna igen dig efter dessa trängingspass. Puss på dig - magrutemannen!



Kramar/marma

Postat av: Wille

HJÄLP HJÄLP jag har ingen koll.......



Ha en bra kväll kompis



Mvh Wille

Postat av: Mariell

Instämmer med övriga här, vore inte fel med det badkaret. :) Det gymmet och de magrutorna antar jag...



Klart ni är nya back kedjan. Läckert som få. Där vill jag kommer och heja på FBK!! :)



Heja snutten. Kram.

Postat av: Barnens Hjältar

Hörru, två dagar utan Björne? Är du sjuk? Krya på dig i så fall!

ha en finfin fredag!!

Postat av: my

Ha en underbar fredag hörru! Kram

Postat av: Madeleine

Här har vi precis fått tillbaka strömmen..Efter det de har grävt ner ledningarna har vi betydligt mer strömavbrott här i skogen..hmm borde vara skott pengar på grävlingen....L



Ha en riktigt trevlig Fredags kväll mä möe mys..



Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback