BYGGBOLAGET RED DEVILS.

RED-DEVILS med coatch




White Chickens med coatch.

Varje torsdag får vi låna isen i träningshallen och spela en timme,oftast så blir det fullt lag men några är skadade och några är trötta så dom kommer inte,som lagledare är det inte lätt alla gånger men oftast vinner gubbarna i röda tröjor,men nu har chikens fått ny coatch(felstavat troligtvis) så snart har han fått dom att bli  ett riktigt kämparlag  och dom blir svåra att slå.Visst ser dom hårda ut hela högen och alla är mina jobbarkompisar,är stolt över dom.


Kommentarer

Postat av: Ulria

Hej goa Bjorne!

Förlåt, jag har varit väldigt dålig på att höra av mig, har inte mått så bra men nu är jag på g igen... :)

Tack för dina kommentarer och stärkande ord, de betyder mycket för mig.

Hoppas du mår bra och dina kära också.

Stora varma kramar.

Postat av: Eva

Idag bokade jag in ett möte med en f d hockeyspelare. Vi ska ses i morgon. Så det var lite lustigt att du hade det temat idag :-)

Sv: Jo, jag skulle också önska jag slapp ha kontakt med döingar. Men när de envisas med att dyka upp lite då och då så måste jag ju lära mig hantera dem. Kan ju inte ringa andra och be om hjälp hela tiden ;-) Men jag försöker hålla distans.

Ha en trevlig fredagkväll!

Kram,

Eva

Postat av: Ninni

Klart du ska vara stolt!



Nää jag har inte bytt karl och jag ör lika brun jag..haha



Jag ska till nöjesfabriken på show..kram kram

Postat av: Barnens Hjältar

Tack tack, blev vald till vice ordförande vilket var roligt :-)

Kul med förtroende

Ha en fin fin helg Björne .-)

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Åh va gött å komma ut på is lite, köpte mig nyligen ett par nya skrillor, ska se hur de går att åka =)

Ja, konserten igår va grym... Han är en fantastisk artist och man blir aldrig besviken!

Ha en go helg!

Postat av: Petra

man lär sig alltid något nytt varje dag :) hoppas du får en toppen helg. kraam

Postat av: Gabriella

Sicka godbitar, hela högen!!!

Postat av: madeleine

Heja på Er och det är klart att du ska vara stolt över dina grabbar..



Önskar dig en mysig fredagskväll med en stor kram..

Postat av: britten sa

hårda snygga tuffa killar....



Ha en fin helg

Postat av: Tusensköna

Har ni supporter-flaggor och liknande till försäljning? Heja röda gänget! ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback