Vilken dag.

                                                                                                                                                                                                                      
Ja ni mina vänner idag har jag varit med om mycket omtumlande saker,jag  tog ledigt från jobbet ett par timmar och gick till Sundsvallsbadet och som vanligt var det många konstiga figurer där med men var inte blyg utan tog av mig rubbet och hoppade i havet,och dom 2 japanerna vet jag inte vad dom lurat i,dom trodde att alla män i Sverige hade samma badräkt som dom,och dvärgen va visst miljonär så då kan man få en plastbrud om man vill,tänk vilken äkta kärlek,tappar han plånboken blir han av med frun,hoppas ni och blogg.se palla r för detta inlägg så jag inte blir avstängd,går det bra så hörs vi imorgon.Jäklar vilken dåre jag är ibland men skyller på solen,,haha.


Kommentarer

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, du är för rolig du :-)

Jag tror inte det är nån fara..hon förstår skillnad på skämt och som du sa så är de ju inte farlliga :-)

Ha en fin kväll..

Postat av: essge

Ingen kan påstå annat än att du varierar dig :).



Krjamar



essge

Postat av: Yvonne

Solen? ;) Henka drog storpublik i fredags som vanligt. ca 250 pers vill lyssna...ha det gott!

Postat av: Lena

go kväll vännen,

Jo då nog pallar vi för detta. Värre hade varit att se herrn utan kalingar framifrån. hehe.... Då vettisjutton om vi hade pallat. ASG

Ha en skön måndag!

Kramis

Postat av: Linda

Med pengar kan man köpa allt - även kärlek ;p

Postat av: Annelie

Hahhaha, du har verkligen rört dig runt vackra människor idag =)

Hoppas din kväll har varit och är fin också! kram

Postat av: Sarah

Så länge du inte springer runt i nån boratbaddräkt så e nog blogg.se lugna, hehe...

Ser ju du haft en underbar pingst i Sundsvall ;)

Sov gott!! Kram

Postat av: Ninni

haha om det är så att du skaffar dig en sån baddräkt vill jag gärna se det på bild på bloggen, fniss



Ha en fiiin dag, kramen

Postat av: anki

ha ha ha, härliga bilder.. du är en dåre med bara gott i och visst står vi väl pall, är rumsrena bilder.. :-)



första bilden är för härlig, man får riktig lust att slänga sej i själv (är badkruka och ska ha minst 30 grader i vattnet innan jag doppar tårna)



ha en skön dag

Postat av: Eva

Du, visserligen börjar jag tröttna på singellivet... men, killar i såna där mysko badbrallor går fetbort! No thanks! Tjejkompisarna tyckte i lördags att jag skulle ge mig ut och nätdejta. Men, det är inte riktigt min stil. Jag är ju en sån som gärna kollar in en person i smyg först om det är något intressant. Gillar inte blinddates när man inte har en aning om vad som väntar. Nåja, hur kom vi in på detta? :-o Jag skulle ju bara kommentera boratbaddräkterna!

Ha en fin fin dag!

Kram,

Eva

Postat av: Mariell

Vi pallar allt !! haha....vackert. äkta kärlek, käste någon artikel om det där med äldra rika men vs. unga snygga tjejer. det pratades om att det mer var som en kommersiell affär. De båda erbjöd varandra något de annars inte kunde fått. Så på så sätt var båda nöjda. Inget agg eller ont under solen.



Ta hand om dig i sommarvärmen! Ta ledigt och njut lite! Kramar

Postat av: Daniel

Jisses så småkåt du fick Daniel denna dag!

Postat av: Gabriella

Haha! Det måste vara rätt roligt att gå och bada i Sundsvall - vilka typer du stöter på!!!

Postat av: Diana

Haha, så klena är vi inte.

Här pallar man med det mesta :)

Men de var inte granna att titta på de där japanerna du! Inga svärmorsdrömmar direkt haha!

Ha det gott!

Kram Di

Postat av: Malin

Vilken tur att det bara är en jobbar dag kvar.... Funderat på att prova med lite bambu på gården, om erbjudandet kvarstår? En sån baddräkt skulle jag vilja se dig i hahha...Kramiz M

Postat av: Barnens Hjältar

Hej :-)

Nä det är sant, vad gränsen går kan man aldrig veta :-)

Hon har ont i huvet nu min lilla loppa, tyvärr får hon migrän och har haft det sen hon var runt åtta år..

Ha en fin kväll!!

Postat av: Eva-camilla

Du e ju helt galen! först trodde jag att jag råkat hamna på en liten porrblogg :D hahaha..

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback