Johan och Nicke.

                                                                                   
                                                                                    
 Ja då var fredagskvällen överstökad och lite vemod blev det trotts allt kul,Johan o Nicke är bara  20 år och inte så lätt alla gånger att va 60 mil hemifrån månad efter månad men dom 2 fann varandra direkt och har haft mycket sällskap av varandra och själv har jag varit lite pappa åt dom när det har varit något som inte känts bra,men inte lätt att hålla reda på dom alla gånger dom smiter iväg på sina egna upptåg ibland men nu ska Johan börja jobba i Malmö med  några till och om någon månad så kommer vi  som är kvar här i Sundsvall efter,så nu blir det en geografisk förflyttning på ca120 mil men åt rätt håll  och förövrigt så hoppas jag att ynglingarna kom i säng innan morgonen jag själv är för gammal för att va uppe för länge och sen jobba.Många Sundsvallsflickor är nog ledsna nu när dom snart har flyttat båda 2 men som dom säger det finns flickor i Malmö med.


Kommentarer

Postat av: soffie

låter som ni fick en rolig kväll alltid trist då man ska skiljas åt om man jobbat bra ihop!

kram å ha en underbar lördag

Postat av: Lena

Blir det inte ännu mer mil att åka för dig då, för att jobba? Är det inte jobbigt att flacka runt så där? Eller vänjer man sig?



Ha en härlig Lördag!

Och visst finns det flickor i 'varje hamn'. :)



Kramen

Postat av: anki

fina grabbar :-) ja 60 mil hemifrån är inte lätt om man inte är van.. sonen flyttade 40 mil när han var 15 och nu bor han 40 mil åt andra hållet härifrån sett :-) tror det fungerade bra när han flyttade till elevhemmet vid 15 års ålder, fanns vuxen att tillgå dygnet runt, och det kändes bra som mamma... :-) annars har det nog blivit jobbigt för både honom och oss...



här soligt, varmt men det ska halvstorma varenda dag,, trött på blåst nu......



ha en skön jobbar lördag.......

Postat av: Barnens Hjältar

Ser ut som de trivs ganska bra ;-)



Ja vilken tur, trodde att det var jag som fick hjärnsläpp haha..

Postat av: Ninni

Jaha så du var duktig och la dig i tid...ja vi "gamlingar! orkar inte nattsudda längre, och om jag gör det så är jag helt slut i flera dar..haha



Ha en goo lördag, kram

Postat av: marma

Fint att du tar ditt vuxenansvar och flyttar med småpojkarna vad det lider.

Jodå, det var kul men svårt - men det ska inte vara lätt att leva!

Ha en bra helg/marma

Postat av: Petra

Hej hopp, önskar dig en trevlig helg! Här är det sjukdom som gäller nu hoppas man blir frisk snart bara. kram

Postat av: Gabriella

Så ni hade kul! :-)

Jag har skickat iväg grabbarna så jag kan vara förkyld för mig själv hela helgen. Rätt skönt. Hade ingen aning om att "Revolverbritta" är din syster!?!!

Postat av: Mariell

Det är minst lika viktigt att hjälpa människor i sin närhet. Du verkar vara en riktigt fin medmänniska som har hjälpt dessa pojkar! :) Blir glad och inspirerad när jag ser sånt här.



Min dag har börjat bra, tentan är över och nu blir det ganska lugn lördag!



Ha det fint!

Postat av: britten...

nä du en annan tål inte en frostnatt längre...

Postat av: Revolverbritta

Roligt att ha roligt, tråkigt att skiljas. Ni träffas ju snart igen. Vi hade också roligt. Kära nån vad vi skrattade! Jag såg ju dessa burkar staplade i en pyramid med stöd av väggen. Skönt att det var så då.



Det ska bli spännande med lite nya uppgifter att greja med. Kramar till dej!

Postat av: Yvonne

En norsk sjöman blev förmanad av sitt befäl: Flickorna i Lissabon har inget mer än flickorna i Oslo. Varpå sjömannen replikerade: Nej, jag vet. Men det de har, det har de här i Lissabon. Hahahaha! (Arve Opsahl)

Postat av: Sarah

Goa extrasöner du verkar haft...du har säkert uppfostrat dem väl ;)

Nu blir det schlager i soffan, om jag orkar hålla ögonen öppna efter den vidrigt tidiga morgonen...

Go kväll! Kram!

Postat av: Agnes

Det är ju klart att vi blir lite ledsen när killarna drar hem men det är tur att vi fortfarande har dig kvar ;) Ha en bra dag, vi ses till veckan! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback