Ingen dålig sno.. nej val.


Kommentarer

Postat av: Anna B

Det var det grövsta... ;) asg

Jo här bjuder vi både på komplimanger och glada tillrop! ;)

Ha en underbar dag!

Kram Anna

Postat av: Yvonne

Det är väl inte annat att vänta när herr Val själv är rätt många meter lång! Så procentuellt kanske det inte är så spektakulärt ;) Och nuuuuuu är det sol här!

Postat av: Sigge

Dä va att en rekti Värmlandskär dä.

Postat av: anki

Rejäla doningar dänne.. :-)



men hemsk bild egentligen,,, för jag antar att valen är död... jag hoppas den dött av naturliga orsaker och inte pga val jakt.. :-(



är du framme i sundsvall nu? :-)



ha en skön kväll

Postat av: Daniel

Slå det om du kan Björne!

Postat av: Sarah

Men en snabbis i ett växthus?? Exibisionist, haha....

Men så skönt att man tydligen kan gå i sina trasiga jeans i år igen....fast de kanske måste vara maskintrasade för att gillas?

Så fint ni hade fått i trädgården, här är det vildvuxen djungel....blir inte röj där förrän till helgen, suck får smyga in så inte grannarna lynchar mig ;)

Jobba hårt!! Kram

Postat av: Mariell

haha....:P mycket givande, mycket vackert...!



Om valen var sexuellt upphetsad när han dog, så borde hans sista stund varit god :)



Kram

Postat av: soffie

hehe ja du hittar då stolliga grejjer du:O)

Postat av: Mois

Haha rolig xD

Postat av: Wille

Vet inte hur jag hamnade på din blogg, men definitivt en blogg jag kommer att återkomma till. Du har verkligen en skön blandning på dina inlägg.



Mvh Wille

Postat av: Mariell

Ne, något jobb har jag inte. Har pluggat nu, och utbildat mig till hälsokonsulent, massage terapeut, spaterapeut, gympaledare, idrottsvetare, hälsocoach m.m. Är färdig med utbildningen nu i juni, så då ska jag försöka få jobb som sagt, det går lite segt... Har drömmar om att sticka utomlands och jobba, så de ska jag väl försöka förverkliga. :)



Tufft att ni har så mycket på jobbet, det är inte lätt. Ni får anställa någon mer ;)



kram

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Urk! Tur att man inte har huvudet under vattnet då! hehe

Så det bär iväg igen till en långtripp till Sundsvall. Ja man har väl tur att man jobbar 5 dagars vecka men med tyvärr mycket övertid. Kan bli både lördag och söndagsjobb.

Nu ska jag nanna kudden efter en hektiskt natt!

Kramis

Postat av: Barnens Hjältar

Hahaha, varför blir jag förvånad att hitta en sån bild här?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback