Vems liv skulle du vilja haft.

                                                                                                                       
En liten tanke är att alla här har levt ett liv som inte är lika en dag,och om man finge bestämma sig för att byta liv med någon av dessa så vore det inte lätt,och vem äger mest skönhet av dom, Monroe är gudomlig men den gammla kvinnan tycker jag oxå äger en skönhet väl så god som hennes och verkar ha en stolt uppsyn,så är det regnskogsindianer,dom får kämpa men ingen klocka som styr och pengar behövs inte,dom är helt ovetande om all skit vi styrs och är beroende av,och vackra på sitt sätt,själv skulle jag nog byta till regnskogen.Ska kolla FBK-Brunäs kl19,00 så komentarer kommer efter match eller tidig morgon,ha en bra kväll.


Kommentarer

Postat av: Thalina

Om jag var tvungen att välja skulle jag ta det bästa från var och en av dem kram Thalina

Postat av: Annelie

Svårt val. Monroe var verkligen gudomligt vacker, men levde ett för kort liv. Jag tror inte hon var lycklig heller.

Kvinnan i mitten tror jag att jag skulle byta med. En gammal dam med stolthet, som du säger. Jag tror hon har levt ett rikt liv, på sitt sett =)



Ha en underbar kväll!

Postat av: Lena

Svårt val. Vet inte vilket faktiskt.

Heja HV71 :-)

Postat av: britten

jag tror monroe var en mycket olycklig kvinna...jag skulle nog han tittat lite närmare på den vackra damen i mitten.....kram och hejja Färjestad

Postat av: Diana

Va fint du skriver i detta inlägg. Märks att du har något innanför pannbenet kompis!

Det gillar jag. Vad hjälper det om ytan är vacker om innehållet är trasigt. Jag skulle nog välja att vara den stolta härliga kvinnan i mitten kanske.

Hoppas jag får stå på golven du gjutit en dag :)

Kram Di

Postat av: Gunbritt Durand

Ja regnskogen skulle det nog bli för min del. Jag är ju lite orolig förstås för stora insekter, typ imse vimse och skalbaggar. Det skulle nog vara nyttigt för oss alla att leva så en stund.

Kram store bror!

Postat av: Charlotta

Hey,allt fint med mig:) Här i hyttan flyter allt på som vanligt med skolan.Har lite trökigt väder bara med slask:( Låter gött det med egen lägenhet där. Kramar C

Postat av: petra

hejsan hejj



tack för gräsmatte tipset! ska kolla av hans blogg eller var det hemsida?





Grattis till segern igår!

Hoppas att Brynäs vinner!!!

funderar på att åka till gävle för att se dom spela hemma i sin arena.



Kram

Petra

Postat av: soffie

färjestad,tjohoo nu är det roligt,

skulle nog oxå valt regnskogsfolket för guuu va gött att slippa tänka på all skit i världen,



ha en go fredag

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Svårt val får tänka på det. Läget med dig? Jobbar du eller ledig? Ha en bra fredag. Kram Susanne

Postat av: Lena

Jag väljer kvinnan i mitten! Jag har alltid tyckt att rynkor är vackert. Dessutom så anser jag att rynkor = livserfarenhet.

Men jag undrar om damen ifråga skulle vilja byta med mig?



Må gott!



Mvh Lena

Postat av: anki

Vem skulle man byta med då? Inte med monroe för vi vet ju hur det gick, men bilden är mitten är tilltalande, ett äldre ansikte med rynkor visar att man levt ett liv, inte en massa silikon och fett saker i läppar etc.. isch..



så antingen den gamla damen eller som indian i regnskogen i amazonas.. jordnära, ingen stress, men jag skulle nog sakna bloggningen :-)



min mormor fick en fråga vid 90-års ålder om hon skulle vilja ändra på något om hon fick chansen att leva om sitt liv. Hon svarade rappt nej, hon ångrade ingenting och tyckte att hon haft ett bra liv ändå trots fattigdom och blev änka vid 50 års ålder och ensam med fyra barn så ville hon inte ändra på något. Hon var en krutgumma och envis ut i fingerspetsarna, hon fick förresten pacemaker 1 månad före sin 90-års dag.



ha en skön fredag

Postat av: Daniel

Skulle välja indianerna i skogen-

killarna går ju nakna i skogen med pitten i vädret - paradiset för mej! ;)

Postat av: Svängrot

Skulle nog vara en Regnskogsindian tänka alla kvinnor ute i skogen man kan ha kul med,och dom är väl Mormoner 25 indianskor på varje Man.Det skulle nog vara ett gott liv....Och hade Brynäs satt sina klara chanser hade dom vunnit i går,dom fick lite HarriDarra vid dom viktiga avsluten, plus 5 mot 4 spel var under all kritik.

have a Nice Day

Postat av: ulrika

Så fint inlägg.

Grattis Färjestad!!!! :)

Önskar dig en fin fredag, goa Bjorne.

Stor kram till dig.

Postat av: Lena

Sen när jag har levt som damen i mitten så vill jag återfödas som Marilyn. Man ska testa det mesta! :)



Tack för tipset om ABBA, vännen. Jag har faktiskt 'I do, I do, I do....' i mp3-spelaren nu. Så den hänger med mig imorgon. :)



Fredagskram.

Postat av: anki

Jo du, mormor var en riktig krut tant det :-) dog när hon var 93, nästan 94, pga dåligt hjärta, men pigg i skallen in i det sista... brås viss del på mormor,,



min sambos mormor är 96 år och bor hemma, men har förstorat hjärta så det är ett under att hon lever, men envis och hur pigg som helst i skallen :-)



ang. cooliris så installeras den i webbläsaren, du behöver inte ladda ner någon fil utan det kommer upp en gul rand överst i webbläsar fönsret och sen är det bara att följa instruktionerna.... :-)



ha en skön sovmorgon

Postat av: Lena

Sv: skrattar Okej då. Om man får fyra liv. Ett som mig själv, sen gamla rynkiga damen, marilyn och sen med regnskogsgänget. Det blir nog skoj! S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback