Våroutfit.

                                                                                      
Nu fick det bli en liten outfit,det var ett tag sen sist,jag och frugan var till Karlstad igår och hon köpte sig  Serena Williams nya skor och dom fanns inte i herrstorlek så det fick bli Björn Borg till bigfoot,och det passar bra med tanke på mina kallingar,får inte lägga ut bild med bara skor och  kallingar för frun (synd),och så blev det Pippi L, till Ella,hon kommer vid 9tiden och blir kvar till Söndag,förövrigt som ni ser så kan jag inte skryta med vädret, kommit ca 5cm snö,tänk om denna mardröm kunde sluta och det riktiga livet som solen ger kunde komma,frugan är och handlar så det blev ingen bild på hennes skor,ha en fin dag i pulkabacken allihopa.


Kommentarer

Postat av: Lena

Wow vilka snygga Björn Borg skor! Min stora dotter köpte ett par till sig men så fick hon så mycket skavsår så lillasyster på snart 12 år fick dem! Gissa om hon är stolt över dessa märkes skor :D



Galet vad det snöar! Jag ska visserligen till Trysil i morgon och åka skidor (Peter är där med jobbet och minstingen tycker att det blir jobbigt att vara utan pappa i två veckor, så vi åker upp över dan i morgon)



Du får ha en riktigt go helg med barnbarnet!

Postat av: Barnens Hjältar

Vad glad hon skall bli för sina Pippiskor :-)

Ha en bra fredag du med!!

Postat av: Yvonne

Jag köpte snygga Ecco-kängor på rea för ett tag sen, men de får jag väl ha i juni eller nåt...Men BB-skorna var snygga! Fast gå inte ut i dom idag ;)

Ha det bra!

Postat av: Lena

Åh, vilket trist väder ni har. Ni får gå allihopa där hemma, inomhus, med nya vårskor på, och skina ikapp! :D



Jag kräver en bild på frugans vårskor!



Ha en härlig helg!



Kramen

Postat av: britten

nää du jag kan inte heller skryta med vädret.....huuuuu kaaaaaaalt...men snygga skor där...och ha det rikttigt riktigt mysigt med lilla Ella nu...

Postat av: Birgitta

Du har rätt, bara vara glad igen... ;-)

Snygga outfits..! Ha en skön fredag.

Kram Birgitta

Postat av: Sarah

Oj får man Serenas rmpa på köpet vill jag också ha hennes skor!!

Jag kan skryta - solen sken imorse :) men ska tydligen bli snö på em...gräver ner mig lr bygger mig en igloo av all jävla snö!

Skön helg!

Postat av: Daniel

Riktigt tjusiga barna skor!



Redo att hoppa i snön å plaska på!

Postat av: Lena

Sv: Nä det är det kanske inte men jag åker tidigt så jag hoppas på minimalt med traffik och jag kör så klart sakta. Har hundvakt för lördag så om det inte blir ännu mycket värre så drar vi som planerat.



Blev hon glad för sina tjusiga små skor? :)



Ha det toppen!

Postat av: Gunbritt

Det kommer ju snö bara för att vi verkligen skall uppskatta tillvaron när det INTE är det. Det är bara en liten test. Snart borta! Tänk framåt! Jippi!

Kram(snö)

Postat av: Thalina

Fina skor och rosa är väl det som flickor vill ha.Hon kommer att bli jätteglad.Här har det också snöat hela dagen.Ha en skön fredagskväll med lilla Ella kram Thalina

Postat av: ulrika

Ella blir jätteglad för pippi-skorna det är jag övertygad om.

usch bort med snön nuu!

Ha en fin kväll.

Kramar i mängder.

Postat av: soffies

snygga skor både pippi å björnborg,

å du ta hand om lilla Ella nu i helgen å ha det jättekul,blir kanske pulkaåkning å snögubbebygge för er,för det blir det för mej å Nellie,

kram

Postat av: anki

Snygga skor! :-) här ingen snö, än! men halv storm, iskalla vindar och snön som ni fått idag skulle visst komma häråt,,, vill INTE.. är nog med vinter nu,,, :-(



ha en skön helg med Ella....... mys och ha det fint..

Postat av: Annelie

Snygga skor, både till dig och till Ella...eller dom var söta =)

Ha en toppenkväll! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback