Början av festen.

                                                                                                                    

Ja då var man i Sundsvall igen,startade med en liten trivsam byggfest,det var dryck,god mat i mängder,sedan blev det en 5kamp,det var  bågskytte,yxkastning,skjuta pil med blåsrör osv,riktigt kul särskilt blåsröret,så  kom det damer och anslöt till festen det gjorde inte saken sämre tyckte en del(inte jag),och en del va så nöjda med maten att dom knäppte sina händer och bad bordsbön,sen drog vi vidare till nästa ställe då blev det barnförbjudet så inga kort togs, sheriffen,han med hatten red sin väg vid 02tiden för att orka upp idag,och dom andra har nog inte kommit hem ännu,tur det var8 man som tackade nej så några är frächa idag. Tack till mannen 
  med spjäll i munnen,det var han som  fixade kalaset.ha en bra dag nu ska jag gå och titta på pingvinerna.                                                                                                               


Kommentarer

Postat av: Pia

Det ser ut att ha varit en riktigt bra kväll, var ni på Railway saloon ?

Postat av: Thalina

God morgon! Aha det är fester du går på i Sundsvall och jag som hela tiden trott att du arbetade där hahaha.Ha det gott och kram Thalina

Postat av: Annelie

Hahahah, justa brudar ;-)

Kul med en liten tillställning så där i början av veckan.

Ha det toppen!

Postat av: Susanne

Hej!!! Ser ut som ni haft en riktigt go fest ha. Ha det bra. Kram Susanne

Postat av: Nisse-Nasse

Von Färsen ser förvånad ut när svärmorsdrömmen ber bordsbön. Eller sitter han o hoppas på någon utav damerna å von färsen undrar viken firma dom jobbar på.

Postat av: anki

Härligt med fest.. :-) och vicka snygga tjejer,, men man undrar om det var någon idé att dom ens hade något tyg på sej? :-) Förstår att en del inte hade något emot att dessa tjejer anlände :-)



Idag är det faktiskt lite sol här,, så jag hoppas resten av snö på altan taket ger sej iväg idag.. :-) ska se till att jag inte står under... :-0



ha en bra jobbar dag och hälsa pingvinerna...

Postat av: Daniel

Nästa gång jag med på lapp-karar fest! :)

Postat av: Lena

Ha! Vad kul! Snygga tjejer ni hade med på erat party. :)



Ha en bra dag! :)



Mvh Lena

Postat av: ulrika

Ja, det låter som enlyckad fest det där. :)

Hoppas arbetsdagen gått bra och att du får en lugn och skön kväll sedan.

Massor med kramar till dig.

Postat av: Gabriella

Oj, later som om ni verkligen hade kul! :-)

Postat av: petra

hejsan hejj

vilken tårta Ella fick på sin födelsedag 3 år då är man stora tjejen!!!

förstår att hon blev glad för fina köksön!!! vem skulle inte bli det...



eran fest verkar ha varit bra den med.

ha det så gott

kram

Petra

Postat av: Gunbritt Durand

Fest på en söndag? Sådant röj....hoppas du inte har ont i håret idag? Såg du någon pingvin?

Kramar

Postat av: Malin

haha, bara bh-lösa kvinnor också... Den tiden är ju förbi, men jag har klarat penntriucket i alla fall! Ha en fin fin dag! Kramiz M

Postat av: wentmannen

Kände igen några röda ansikten ! Trevligt ! Nu vet jag vart vissa personer har varit, de saknades här i Karlstad.

Postat av: wentmannen

Det var nå´t med ett ansikte som jag inte förstår.

Jag trodde han var här i Karlstad, men nu vet jag:

Kalas hos Björne ! Trvligt, hoppas det blir lika kul när jag kommer upp.

Postat av: Madeleine

Wow vilken fest det verkade vara..ler Snygga tjejer att mingla med..

Då vet man hur man festar i Sundvall..ler



Japp Gubben har varit resande servicemontör i snart 20år..ler kanske ett bra sätt att hålla gnistan vid liv i äktenskapet..ler

Ha en bra kväll.



Hoppas att dagen efter inte var för jobbig...ler

Pingvinerna var häftiga.

Postat av: soffie

japp kan förstå om ni hade kul med de storbystade kvinnsen;O)

ha det bra där,

Postat av: wentmannen

Det var inga rockies på kalaset, det syntes mycket väl. Kanske finns det plats för mig frampå sommaren ?

Postat av: Gunbritt Durand

Ja, det är klart att det är tisdag idag. Glömde en dag. Det är inte lätt när det finns så många dagar.

//Systern igen!

Postat av: ejmis

Har ni fest utan att säga till mig? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback