Några av mina arbetskamrater.

                                                                                                                                                                 .      
                                                                                                              
Här är några av mina arbetskompisar,  alla vill dom va med på bloggen men får dela upp dom på flera inlägg,annars blir det för mycket av det  goda,mannen i solglasögon är coolaste målaren i Sundsvall,så är det Danne som fått en uppenbarelse(plattsättare),Farbror stuckatör gör sina formar och gjuter ny  taklist,en riktig yrkesman  som kan gammal teknik,Decko demolishen man är alltid glad och full av energi,Robin hade hamnat i standbyläge när jag  fota honom,så har vi Sundsvalls bästa och trevligaste mattläggare och de tre musketörerna,nya lunchrummet är över  Goldies gym där många tjejer betalar 600 i månaden för att få gå på ett gummiband när man kan gå  vart man vill gratis,två målare har konferans och Boda  med sin kompis Lennnart myser på kontoret,Fredde skär marmor och svär,Jens rak i ryggen som en brandtätare alltid är,kolla hans platta mage,en riktig tvättbräda.                                                                                                        


Kommentarer

Postat av: Pia

Å det här var spännande, tänkte att jag kanske skulle känna igen nån men icke. Inte ens tvättbrädan känner jag igen. Men dom ser trevliga ut iaf =)

Postat av: Gunbritt

Så många händiga män på ett ställe!

Alltid roligt med glada trevliga människor runt omkring sig!

Kram!

Postat av: Tesstamente

Det är en bunt rediga karlar du har där, speciellt de med den goda smaken av Guinness på huvudet! Kan bli en kalender, det här!

Postat av: Anonym

var inne hos sigge och berättade om ölen.

MVH



Anders

Postat av: Anonym

Tittade efter våra killar, men de syntes inte till, kanske beror det på att fortfarande snurrar i skallen efter Färjestads härliga bortavinst.

Ha´t gött !

Postat av: Gunbritt

Ja nu är det inte 20 längre men det var nära.

Nu är det 10 typ.

Suss i lull!

Postat av: Anna

sv: haha okej :P nu har jag lagt upp det i alla fall! Inga stuprörsjeans tyvärr :/ :P

Postat av: Linda

Jag har precis sett på lyxfällan!

Postat av: Gabriella

Kan inte du plata Jens tvattbrada UTAN troja pa? ;-)

Postat av: Barnens Hjältar

Goa gubbar det där ;-)



tack för tipset ang hallisarna :-)

Postat av: soffie

härliga bilder på en massa glada karlar,

sov gott

Postat av: Lena

Tassar in för att önska god natt. Återkommer när humöret är bättre.

Kramis Lena

Postat av: Sarah

Två bilder med arbetande män såg jag...är det därför "mina" snickare är så pigga när det kommer på rast? Fast det är klart du kan ju inte springa runt och fota annat än på rasterna, DU måste ju jobba också =) (hoppas du sett att jag brukar svara på kommentarer i kommentarsfältet på min blogg?)



Ha en bra fredag!! (Jag e ledig ja, wiie!)

Postat av: Diana

Ja Herre Gud att det bara blir något gjort där haha

Kan tänka mig att det blir mycket tok bland grabbarna. Men det är ju så det ska vara.

Fina bilder på ett gott gäng!

Kram och God Natt

Postat av: Vaniljis

Vilka hetingar. Ja, tvättbrädan utan tröja tack! :)

Postat av: anki

öcke gäng ni är dänne uppe i Sundsvall :-) dåligt med kvinnliga jobbare i den här omgången av jobbar kompisar.



är är det molnigt men solen försöker titta fram. Har varit och inhandlat mat och nya koppel till hundarna, har köpte i skinn för nylon kopplen är lite för tjocka samt att det bränns i näven.. :-) ska ta en promenad på byn och testa hur dom är.

risk att man chockar by borna eftersom jag oftast håller mej här hemma där ingen kan se mej :-) men den chocken bjuder jag på.



ha en skön dag

Postat av: Nisse-Nasse

Va härligt å se Herr D Anne Fix igen, synd bara att de e hans vecka i tunnan( ÄR det Snickar Henry som står på utsidan och väntar på sin tur tro?)Ni verkar vara ett härligt gäng där uppe. Men vad gör den gamle mannen med kaffekoppen i handen där? Har ni släppt in en trött pensionär som behövde vila sig ett tag?

Postat av: ulrika

Härlig beskrivning av dina arbetskompisar. :)

Jag önskar dig en riktigt skön kväll.

Stor kram till goa Bjorne.

Postat av: Eva

Ni verkar vara ett gäng som trivs bra ihop :-)

Härligt!

Kram,

Eva

Postat av: Lena

Trevligt att se dina arbetskamrater. Alltid roligt med foton tycker jag. :) Men än så länge är det ingen som har nappat på min kontaktannons jag hade förut. suckar ;)



Ha en härlig helg!



Information om föreläsningen jag var på kommer så småningom.



Helgkram från Lena

Postat av: matilda

Coola killar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback