Vi blir många.

                                                                                                                                                        
Så här ser det ut vi ska tillbringa ett år, vita rena sandstränder,blått vatten mycket frukter och bär,enda insekter som finns är nyckelpigor och i luften flyger fjärilar och kollibrier,havet fullt av  fisk,så det kommer att va mysigt runt lägerelden när vi ska äta,en gång i veckan kommer en båt med is till våra kylvaror,öl,vin och vad som önskas,öråd är alla så ingen blir utröstad,klockor,och annat som påminner om stress och det vanliga är förbjudet,eftersom ni va så snälla så kan jag inte välja en så vi åker hela gänget,även alternativen kommer med,kul att se rambo och  Nils gunnar följa med Stora Småland på upptäcksfärder,kan lova det.Så här kan det bli när man är trött på vinter mm,kul att drömma sig bort och fantisera lite,den kan ingen ta från oss,när ska vi  åka,glöm inte höftskynkena,annars rumpan bar,hah.  


Kommentarer

Postat av: Lena

Yes! När ska vi åka? Jag har redan packat ner höftskynket. Sitter bara och väntar. :P

Postat av: Sigge

Behövs inga kläder på ett sånt ställe.

Tänk va härligt att pissa "fristyre" där

på morgonen.

Postat av: Gunbritt

När åker vi?

Postat av: Gabriella

Ah, din o later ju jatteharlig! Fast jag maste erkanna att jag ar lite trott pa att resa till exotiska resmal just nu...

Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ser jätte mysigt ut. Vi ska nog få det jätte bra tror jag och kul ska det bli. Kram Susanne

Postat av: britten

nä men ! är det så många som ska med ????

Postat av: soffie

oki men du Nellie måste få bli med:O)

å du jag knallar gärna runt med rumpan bar där för det ser ut som vi ej behöver oroa oss för att frysa;O)

mmmm va härliga bilder,

kram

Postat av: anki

inte utan att man blir sugen måste jag säga :-) härliga bilder. Drömma och fantisera måste man göra emellanåt, särskilt när solen inte har visat sej på ett tag och vintern håller fast sina klor om en. :-)



ja du ändra en katts instinkt går inte, men jag kan skrämma iväg tilltänkta middagar, då mår jag bra.. kattskrället har hur mycket mat som helst inne och ändå ska hon behöva jaga ute.. :-) men det är så livet är, ätas eller inte ätas...



ha en skön lördag kväll...

Postat av: E

När drar vi? Jag är på, har lite semesterdagar att ta ut ;-D Får jag bara något som skyler tuttarna så har jag inga problem med nakenhet....

Postat av: Diana

Din dröm-ö är fantastisk. Jag tar med mig dessa vackra bilder in i drömmarna nu när jag går och lägger mig. Just nu känns det som om jag fått in lite sandstrand under ögonlocken haha!

Ha en fortsatt fin helg!

Kram

Postat av: Malin

LÅter härligt det där, men jag tror inte jag klarat mer än en vecka utan familjen hihi... När man ändå känner av saker här hemma, kan man lika gärna försöka få hjälp med budskapen! Ha en fin dag! Kramiz M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback