Boskapstransport.

                                                                                                                                                              
Såhär känner jag mig nu,åker intercity efter bytet i Stockholm det är som att hamna i en  godsfinka,tycker det finns mycket likhet med boskapstransporter,men vad värre är att någon har tagit sitt liv framför mötande tåg så nu håller räddningstjänsten på att städa som dom säger,sitter i Gnesta och väntar,brukar ta två timmar säger dom, så det är bara att längta efter att komma hem lite extra  länge.


Kommentarer

Postat av: Malin

Just ja, du är på väg hem nu!!!Hoppas resan går kanon och att du snart är hemma Kramiz M

Postat av: Yvonne

Åh, stackars lokförare...sånt är nog rätt jobbigt.

Postat av: Thalina

Usch vad hemskt.Hoppas att du kommer hem välbehållen kram Thalina

Postat av: Eva

Halloj Björne, kan säga att jag kände likadant när vi satt som packade sillar i flyget ner till Egypten. Trodde nästan jag skulle få en blodpropp. Att man utsätter sig för sånt. Nä, i sommar kanske man ska ge sig ut på cykelsemester och träna rumpan lite :-))

Ha en fin dag!

Kram,

Eva

Postat av: Pia

Men usch då, tragiskt. Hoppas resten av resan gick bra. Ha det så bra. Kram

Postat av: britten

Å så ledsamt när man inte kan finna någon annan utväg...så du är på väg hem till lilla Ella nu ..så skönt ! / Kram

Postat av: Sarah

Postat av: Sarah

Oj då allt blev visst markerat och försvann i samma sekund som jag skicka...ooops!!

Men vad jag skulle säga var att det hade funnits bättre ställen att tillbringa 2 timmar på än i Gnesta....men ha en grymt (sa grisen) skön kväll när du landat hemma!!

/Sarah

Postat av: anki

isch då,, inte kul att sitta och vänta och absolut inte kul när någon slänger sej framför tåget.. eländes elände,,, att en människa kan må så dåligt, tycker det borde finnas hjälp till alla.



jo jag vinkar och vinkar,,åker snart på tennisarmbåge här :-)



ha en skön hemkomst i alla fall

Postat av: soffie

hoppas resan hem går bra,

FÄRJESTAD!!!!!!!!!!hoppas du hinner se matchen

Postat av: Lena

Usch då. Tur man inte jobbar inom räddningstjänsten. Ingen lust att städa efter någon som har hoppat framför tåget. Stackars anhöriga.



Nåväl. Skönt att du är på väg hemåt iallafall. Bättre sent än aldrig. :)



Må gott!



Kramen

Postat av: Susanne

Godkväll!!! Så det är dax att åka hem nu, hur känns det? Ha en super bra kväll. Kram Susanne

Postat av: Gabriella

Na, vad jobbigt, sarskilt nar man vill hem snabbt. Ah, bilden pa alla glassorter fick mig att bli nostalgisk!

Postat av: matilda

Hejsan,

Jag tackar så mycket! Jag gillar faktiskt Centralen och hela Stockholm även om det är mycket folk ibland, hehe. Bor du här i huvudstaden?

Ha en fin kväll!

Postat av: Gunbritt

Sorgligt, tyvärr händer det för ofta.

Man blir berörd när sådant händer.

Nu däremot hoppas jag att allt är mys å ro i hemmets vrå:)Kram på er!

Postat av: matilda

Sv: Så synd, det är verkligen en kanon stad! :) hehe

Postat av: E

WORD säger jag bara, älskar min cykel och du förstår kanske varför? ;D

Postat av: Eva-camilla

Isch..vad hemskt! tyvärr är det ju oftast dom oskyldiga som drabbas värst! i detta fallet lokföraren..inte kul. Hoppas du får lite vila nu i hemmets lugna vrå.

Kramar

Postat av: Annelie

Usch så obehagligt och stackars anhöriga. Hoppas du är hemma välbehållen!

kram

Postat av: Barnens hjältar

Du hade rätt ang FBK, fast det var på håret..

Frölunda förlorade så 2-2 i matcher. HV är tuffa..

Postat av: Siw

Så här stod det på nyhets sidan.



En äldre man i Flen avled på onsdagen efter att ha blivit påkörd av ett tåg, rapporterar SR Sörmland. Mannen försökte enligt polisen ta en genväg över spåret utan att observera ett annalkande tåg. Han avled omedelbart vid kollisionen.



Mycket tragiskt sätt att dö på, vilket det nu va.

Hoppas resten av resan gick bra.

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Dax att vakna!!!! Här har vi fint väder kallt men solen skiner. Ha en bra dag. Kram Susanne

Postat av: Anonym

hejsan kära bloggskrivare . jag undrar när karlsson på taket kommer fram? kyöss the platters

Postat av: Nisse-Nasse

otroligt likt Stora Småland!

Postat av: Bjorne

Tycker det påminner om både han och en herr nisse nasse när dom går på tåget efter Åmålsfestivalen,eller hur Nenne.

Postat av: Nisse-Nasse

Efter en grisfylla mår man som ett svin, å ser ut som ett oxå tydligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback