Lite midsommarkänsla.

                                                                                      Nu har man kommit hem,idag har jag varit till K-stad och lämnat mobilen som är lite justerad,så blev det paket till Ella,hon blir lika glad varje gång jag dyker upp men kul att ge henne en midsommarpresent,nu är det att förbereda midsommarmaten,kanske bäst jag nöjer mig med att bära in kassarna från bilen,är en katastrof i köket rent ut sagt,när barnen var små och jag  sa att i dag lagar pappa mat,då börja dom gråta,men har tagit revanch  med  att   jag är en expert vid grillen,nu är det bara gästerna som fattas sen blir det att ha kul,den där kändisen stog vid centralen i går med,undrar varför han alltid står vid den där ringen,ha de gott alla som läser min seriösa och allvarliga blogg,ps, nu är det slut på strandbesöken,frugan såg på bloggen igår,synd för jag tyckte det var en rolig träning men man kan tjuvträna!                                                                             


Kommentarer

Postat av: Lena

Tack för lite midsommarfeeling i regnrusket. Här har det regnat hela eftermiddagen, men vi drömmer om sol och dans runt midsommarstång.



Ha en fin midsommar! :)

Postat av: Sigge

Hörru Björn.

Nu står du där igen.

Barnbarnen frågade vem det där,(vid Bögringen).

Inte en aning, sa jag, Det måste va en vilsen själ.

Postat av: anki

Aj då att frugan kom på dej. :-) Nåja, jag tror att det inte är så farligt med det där.. :-)



här är det sambon som lagar maten för det mesta, men jag kan jag med, eller har kunnat, nu brukar jag mest bränna vid det jag lagar. :-)



härliga bilder, man blir ju hungrig när man ser bordet med allt gott. :-) Ja Ella är lycklig hon som har en sån snäll morfar.



ha en skön kväll och här kommer en kram till dej, bloggkompis,, tack för att du förgyller vardagen med både dina tokiga och allvarliga inlägg. :-)

Postat av: Gabriella

Glad midsommar! Sjalv firar jag den i luften nanstans i tjottahejti!

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, du är för rolig du :-)



Tack för tipset om bandet..skall genast googla om dem.

Ha en riktigt fin midsommar!!

Postat av: Wille

Ha en trevlig midsommar, nu ska jag bara ta det soft i fyra veckor SEMESTER



mvh Wille

Postat av: Anonym

Jag som sprungit titt som tätt vid centralen nu, har inte fått syn på den dära kändisen ;)

Lite pust i soffan nu - imorrn kommer det främmat :)

En riktigt goder misommar påre!!

Kram Sarah

Postat av: Revolverbritta

Man brukar säga Håll i hatten, men du kanske säger håll i ringen? Är du inte en hejare på kok konst?

Kram!!

Postat av: Lallis

Härliga midsommarbilder:)

Ha en riktigt härlig en. Midsommar alltså.

Kram Lallis

Postat av: woopsidaisy

men vaddååå... det vinns väl snygga rumpor för henne oxå att titta på!



Glad midsomma och var rädd om midsommarfjången...

Postat av: woopsidaisy

men vaddååå... det vinns väl snygga rumpor för henne oxå att titta på!



Glad midsomma och var rädd om midsommarfjången...

Postat av: Ulrika

Hihi, du är för go, började de gråta? Det blir ungefär samma reaktion här hemma när jag närmar mig spisen... :)

Önskar dig och dina kära en underbar midsommar!

Stor kram till dig.

Postat av: Eva

Härliga bilder, men vet du... jag föredrar min egna hemmagjorda sill :-) Gillar inte burksill. Är inte så mycket för matlagning annars, men min f.d. svärmor gav mig en massa finfina recept. Så det brukar bli sex olika inläggningar till midsommar och jul. Mums!

Önskar dig en riktigt trevlig midsommar!

Kram,

Eva



PS: Du får sluta stå och hänga vid den där... ringen. Snart blir du antastad!

Postat av: Vaniljis

Ha en underbar midsommar min vän. Kram

Postat av: Maria

Ha en trevlig midsommar !



Må så gott !

Kram kram

Postat av: Eva-camilla

Önskar dig en riktigt härlig midsommarhelg!

Kramar

Postat av: AnnaKK

Hallå där!



Den här gången ser jag kändisen! För visst är lintotten till höger över din arm Johan Palm - fast utan sin hatt!?! ;-)



Får se om vårt midsommarbord blir lika tjusigt som det på bilden här ovan - just nu funderar vi än hit och än dit på var vi ska duka upp det nån stans... Ute eller inne??? Vädret har svårt för att bestämma sej... <:-)



Ha en jättefin midsommar!!!

Postat av: Hasse W

Ha en bra Midsommar, hoppas att vädret blir bättre..



Hasse

Postat av: Ninni

Aj aj kom hon på dig..haha!



Hmm jag undrar också varför han hänger vid ringen jämt..



Ha en underbart fin Midsommar..kramen

Postat av: my

Japp, där kom jag i mer stämning av de bilderna! :)

Ha en ljuvlig midsommardag och kväll!

Postat av: Ninni

haha vet du vem du ska kolla efter i tidningen...det är en liten bild, C Pettersson

Postat av: Malin

Funderade på vilka A och A var, men frågade min gubbe!! Ser fram emot att träffa er igen... Midsomarkram till er alla!

Postat av: Diana

Jag önskar dig och de dina en helt fantastisk midsommar!

Kom ihåg att dricka så länge du ser vad som står på flaskan, det är efter detta det börjar bli farligt :)

Midsommar kram till dig vännen!

Kram Di

Postat av: Ninni

Va har du redan fått snaps...orättvist jag får snällt vänta nån timme till!



Ha det gôtt..hos oss blir det oxfilé på grillen.



Jepp jag har en gôrgoo son..kramen

Postat av: Lena

Halloj vännen,

Önskar dig och familjen en riktigt glad midsommar. Själv ska det partas till midsommardagen. hehe (fast utan sprit)

Kramis

Postat av: britten

åååå här var det mycket midsommar känsla.....man tackar för det...stor kram

Postat av: bella

Jaa fan jag har precis sprungit i en backe med två st haha! haha Mina ben är inte såå stora..



Här firar man inte midsommar alls.. Så det blir ingen sill eller potatis för min del förrän nästa år.. Eller året efter det vem vet , kanske blir kvar här..

Postat av: Gabriella

Fick lite midsommarkänsla nu tack vare dina fina bilder! :-)

Jag för min del fick käka flygplansmat til midsommar...

Postat av: Tusensköna

Dina bilder på kändisen är kanske värda pengar, ring och hör med någon av alla skvallerblaskor ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback