Stadsparken i K-stad.

                                                                                      
Idag hände det,finns en fin park i Karlstad som har blommor och träd från hela   värden , har aldrig blivit av att jag      varit där men det är nog för nära med 2 mil,men   idag åkte jag dit  tack vare en bloggkompis som hade varit där.det var finare än vad jag trott,magnoliaträden hade blommat ut men annars var det i full prakt allting,var blåsigt som bara den men några hyfsade bilder tog jag med mobilen,såg säkert ett 20 tal träd jag aldrig sett tidigare.         


Kommentarer

Postat av: Thalina

Så vackert där är och det liknar ett riktigt paradis fyllt av blommor.Fina bilder du tagit.Kram Thalina

Postat av: Birgitta

Hihi, det är vårt radhus (/hem) som vi skall sälja. Vi bor faktiskt där, och det blev faktiskt snyggt då vi städade... :-) För pengarna / mellanskillnaden köper vi ett hus i Hudik... ;-)



Have a nice day :-)

Nice i Karlstad, har aldrig varit där...

Kram Birigtta

Postat av: Ninni

Vet du jag har inte varit där på många år..jag har väl också för nära kan jag tro!!



kramen

Postat av: Petra

Mysigt med alla dessa blommor, men dessvärre för oss som är allergiska. ;) Kram

Postat av: Sarah

Tårta!! Men hallå, läser du inte min blogg ;)

Usch det regnar som f.... här med, ligger i soffan och funderar på om jag ska ta itu med disken idag eller nån annan dag....

Postat av: Linda

Hel underbara bilder ju! Luktade det lika gott som det är vackert?

Postat av: Mariell

Så fantastiskt vackra bilder! Blir så inspirerad att sätta igång med egen trädgård osv. Älskar just nu syrener har fyllt lägenheten med syrénbuketter inför morrondagen när min familj och vänner tillsammans med mina rumskompisars familjer och vänner kommer hit. Så nu är hela lägenheten fylld med syrénbuketter i olika färger och det doftar ljuvligt överallt.



Hoppas du har haft en fin dag! :)

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Vilka bra bilder du tog med mobilen. Ja solen i Karlstad gör väl någon nytta. hehe...

Så har man klarat av ett av två studentfirande. Imorgon den viktigaste och säkert den som Mor i huset fäller en tår. Skämmigt nog för dottera. Men men det får hon stå ut med när Mor ska stoltsera ännu mer. hehe

Hoppas att du får en bra fredag.

Kramis

Postat av: Vaniljis

Allt väl här. Tenta imorgon. Adrenalinpåslag. Ska ut på Arena i Karlstad imorgon. Blåsa iväg några hjärnceller.... ;) Kram

Postat av: birgitta

SV: Hehe, ingen fara... Man kan inte veta allt, glad och go är du med :-) Du är ju lite av en drömmare, precis som jag själv ;-) Ses på "Drömmarnas ö" :-)

Kram Birgitta

Postat av: tess

Ha ha ha e de SÅÅÅÅ de e... mmmm aha... jo jag vet väl de... sonen är sju så de e ju hans ord... å klart de e kul med både killar å tjejer...



GUD va fint de va i DEN parken... ja bor ju oxå nära... inte visste ja detta. Dit måste ja be min man ta med mig.... GUD så fint.... å han gör de säkert med glädje han som ÄLSKAR blommor ha ha ha.... //Tess

Postat av: Revolverbritta

Fint hörru! Ligger den borta vid bibloteket?

Ja i år blir det bilen till svärmor!

Kram på dej brorsan!!

Postat av: Gabriella

Åh, verkligen jättevackert!

Kärringarna på jobbet är tack och lov inte mina chefer, men man vill ju typ inte sänka sig till deras nivå, så därför försöker jag behärska mig och svara civiliserat. Men det är rätt svårt ibland!

Och Robin, ja, han verkar vilja bli nåt i byggbranschen, så jag får väl skicka honom till dig till skolning! :-)

Postat av: Eva-camilla

Oj..här skiftar vi snabbt mellan lättklädda damer till underbar natur..haha. Men fint va det!



Sv. visst e det kul med skvaller..till en viss gräns..älskar att lägga ut en tråd och se vem som nappar!

Kramar

Postat av: Daniel

ååååh tack för alla blommor!!

Postat av: Pia

Fina bilder Björne ! Kram !!

Postat av: Barnens Hjältar

Åh så fint, vem är det mer som skriver en bok?

Är det Ullabita du menar :-)

Ha en fin fredag!

Postat av: Malin

Så du kom dit till slut... Ska ta ett besök jag med, ser fantastiskt vackert ut! Familjen mår bra, hoppas din gör detsamma! Kramiz M

Postat av: Eva

Åh det såg verkligen mysigt ut. Tar din mobil så bra bilder? Otroligt. Nu ser du väl fram mot en lugn och skön helg med familjen antar jag. Själv får jag hem dottern idag, så det ska bli jättekul. Hoppas jag får tillbaka orken snart så vi kan hitta på något kul. Och att vädret blir bättre.

Trevlig helg!

Kram,

Eva

Postat av: Yvonne

Jag saaaaa ju att det är underbart där! Och där gick skalden Wennerbom "och lade sig i gräset för att supa" (Fröding) ;) De har ju ett litet fik som snart öppnar, härligt att sitta och dricka kaffe under träden :-)

Postat av: soffie med sin nya laptop kikar in

va vackert det är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback