Sista dagen med Randi.

              
Ja idag satte tanten igång med att vi skulle bläddra i hennes fotoalbum och hon väljer bilderna till bloggen ,enligt henne själv så är det hon på alla bilder utom den med alla hennes män och vet inte men så länge har nog   ingen  man stannat så hon har haft lite ombyte kan jag tänka mig,så började tjatet att vi måste gå till en godisautomat och handla som vi gjorde när jag va litenhon gav sig inte så jag fick  köra mardrömmen till Kristinehamn,där har tiden stått still i 39 år,och  vid stationen var den,handlade nästan allt som fanns i den,och nu är hon på väg hem till Skinnskatteberg och kommer aldrig mer, 


Kommentarer

Postat av: Ninni

Hehe du är gooooo du!



Nää jag fick inte följa med sonen..taskmört!



Postat av: Thalina

Härliga gamla bilder.Automaterna minns jag och tror att jag mest köpte choklad i dem.Randi verkar kul hahaha.Kram Thalina

Postat av: phiie

fin fint vad målar du? (:

Postat av: Helena

Hahahahaha jag vet inte riktigt hur jag ska tolka dessa inlägg....asgarvar



Finns denna människa på riktigt?

Isåfall är hon ju STÖRTSKÖN!!!

Eller skojar du bara.......?



Hur som helst så diggar jag henne (rättare sagt det du skriver)

Postat av: Sarah

Tänk att din faster har varit flygvärdinna - då förstår man ju varför hon har bilden på alla beundrarna ;)

Nu blir det morden i midsommer för tanten här!

Kram o godkväll!

Postat av: Anki

Jag är mycket love!! ;-)



Kommer ihåg en sådan maskin sedan jag var liten. Nostalgi!!



Ha det gott!

Postat av: Anki N

Haha, skojar du inte finns de väl sånna apparater kvar idag?? Men du vilka trevliga gamla bilder. Allt kul att se o minnas lite.

Hoppas Ni inte smälter i hettan.

Kramiz Anki N

Postat av: margit

Ja, bloggen har blivit "min nya o roliga hobby"...

Postat av: anki

hallå där grabben, fina bilder :-) vilken släkt din "tant" har .. är det inte Krösamaja jag ser på en bild? :-)



varmt idag, vi har hämtat husvagnen och i morgon bär det iväg, hundvakterna kommer ner i morgon bitte och ska bo här tills vi kommer hem igen, är glad att hundarna inte behöver följa med i denna värme. :-)



ang. fjärilen så var det fel med visslare, var inne själv på det men när jag jämförde så stämde det inte med antennerna,, det är en Dyster fältmätare och tydligen har jag fått fram färgerna bra på denna fjäril.. :-)



ha en skön fortsättning på veckan för jag gör ett blogg uppehåll nu i några dagar... kram till en trogen bloggkompis

Postat av: Tusensköna

Akta dig för din frus gamla karlar, man ska aldrig bråka med män med laddade bössor ;)

Postat av: Wille

Var går gränsen mellan sanning och bloggande verklighet? en ska är säker det är svårt att hitta gränsen i din blogg. hihi



Eftermiddagen har gått åt till att renovera bloggen



Ha en skön kväll



Mvh Wille

Postat av: soffie

va trevliga gamla bilder alltid kul!

sov gott

Postat av: Barnens Hjältar

:-)

Moster Randi, är det Krösamaja med en cigg i näven?

Ha en fin kväll!!

Postat av: Gabriella

Haha, hon e festlig hon, Randi!

Och - självklart kommer vi på besök i Augusti! :-)

Postat av: Linnéa

fina gamla bilder!:)

Postat av: Petra

Allt är bara toppen, det är kanon väder och jag har shoppat lite nya kläder ;) Idag blir det kalas hos pappsen fira hans 50års dag och brossans 13 års dag :) Kram

Postat av: Mariell

Det stämmer bra som du säger. Njuta av livet är inte fel. Men jag menar inte att det ska vara äckligt att äta nyttigt. Nog om det frågan. Njut av livet oh gör vad man mår bra av. Som jag skrev så är det ingen fara så länge man mår bra. ! :)



Sexinstruktörskursen vill nog jag gå med, om inte annat för att träffa ledaren för kursen, han lär ju vara något i hästlängder. ;)



Du låter inte särskildt positiv till din moster? ;) Viktigt att ta hand och vårda de äldre. De har mycket att göra. P.S. Vackra arbetskamrater hade du där nere :)



Ha en fin dag. Kram. (Lessen att jag inte kommer så ofta och läser längre, mycket att göra på dagarna. Men ska försöka bättra mig! )



Postat av: Kikki

Hejsan,

Nyss hemkomna från kusten. Göt gött i gött gött! Kommer du ihåg den reklamen?

Ja ja hmmm godisautomaten... var det den ni åkte till när ... har för mig ni rymde tillsammans eller hur var det. Ett gammalt rykte som dök upp:))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback