Lite om igår.

                                                                                   
Ella med familj kom och hälsade på en stund innan dom åkte vidare dit dom firade midsommar så vi passade på att plocka rabarber-dill och sallad som är så spröd att den smälter i mun,så vet jag att min dotter gillar glögg så hade en sparad till henne som midsommarpresent,det är en sort som smakar blåbär,ella fick lite godis och 2 paket,förövrigt så hände inga skandaler och toppenväder var det nästa hela dagen,drack ganska lagom så jag känner mig pigg idag,hoppas ni mina vänner oxå mår bra idag och inte va med om några större skandaler,ha en bra dag.   


Kommentarer

Postat av: soffie

mmm den där glöggen är god,

va fin hon är lilla Ella,

ha en härlig dag:O)

Postat av: Wille

Vad skönt att du är pigg, med ett facit på en lättöl igår så är jag verkligen idag på gång idag, ska strax packa fikakorgen och bege oss ner till sjön



Ha en bra dag



Mvh Wille

Postat av: Barnens Hjältar

Jodå, här är det bara fint!

PS! Dottern har skrivit en hel roman nu ;-)

Postat av: Ninni

Nepp inga skandaler..bara en skitkul fest!



Ni såg ut att haft det mysigt! ha en bra dag..kramen

Postat av: tess

KLart du kan OM di vill... alla kan ja lovar. Men han e jätteduktig de ska ja inte säga nå om... Jag är lycklig lottad. //tess

Postat av: my

Glögg? Så kallt så man blev sugen på glögg var det inte haha

Söt liten tjej!

Postat av: Revolverbritta

Inte en skandal så långt ögat når!

Pigga och nytra som små illrar!!

Ha en fin lördag!

Kram!

Postat av: Eva

Jodå, jag har överlevt midsommar och det var rätt lugnt :-) Länge sedan det var några skandaler faktiskt. Fast ibland skulle man nog önska att det var lite mer sånt :-))

Kram,

Eva

Postat av: Yvonne

Det enda skandalösa var vädret :( regn och 13grader...men nu ska det bli lite bättre! Kram.

Postat av: anki

Härliga bilder :-) vad kul att kolla på tranor, vi har två som bor här, dom går nästan dagligen på åkrarna nedanför oss och äter i både säd och hö åkrar. :-) dom är dock för långt bort för att få bra närbilder på dom. .. härligt med natur..



ja allt blommar så tidigt i år men jag tro det lugnade ner sej lite här när det blev kyligare... :-)



ha en skön kväll

Postat av: Lena

Åh, glöggen såg frestande ut! Jag älskar glögg. Vilken härlig present.

Undra om jag ska börja införa den traditionen i mitt liv, att dricka glögg varje midsommar. Vad härligt! :)



Ha det gott! Kramen

Postat av: charlotta

Hey:)Hoppas din midsommar var bra.Var förbi Hotellt i Kalrstad härom dagen,ska få lite extra tider i sommar.Solweig och Teshai undrade hur läget var med dig och sa att de saknade dig så=) Många Kramar Charlotta

Postat av: Lallis

Närå; inga större skandaler igår. Skulle väl vara att jag gick och blev sjuk. Vilka fina bilder!:)

kram Lallis

Postat av: Sarah

Glögg e ju gott, men till midsommar!! Ja du/ni är för roliga, haha!!

På tisdag ska jag också ha en godispåse, då är min utmaning slut, godis - wiiiie!!

Inga skandaler hände hos mig heller, fast polisen hade tydligen haft utryckning i min by, mitt i natten.

Ha det gott, kram!!

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Nej den enda skandalen hos mig var att en av mina vänner mådde lite dåligt. hehe Krossade ett glas men inget slagsmål. Kröp ner i sängen vid 03:45 imorse och vaknade vid 11-tiden. Så nog har midsommar firats trots antibiotika.

Kramis

Postat av: Kim

Ja, då blir hon säkert jätteglad! :)

Ha en bra kväll!

Postat av: woopsidaisy

inga skandaler men alldeles för mycket vin under en grön presenning i regnet...

Postat av: Diana

Här var det också dåligt med skandaler :)

Va tråkigt man är hahaha...

Vilken tur att din fru var in på bloggen så att du kommer tillbaka till verkligheten igen grabben.

Jobbigt att gå på stranden och hålla in magen hela tiden ;)

Har din fru någon blogg förresten??

Kram Di

Postat av: Mariell

Du får ha en riktigt trevlig semester,det förtjänar du. Vacker Ellas löekstuga blev när den blev omålad. Sådan färg vill jag med ha!! :P



Min midsommar var ganska givande. Var ju på Öland där alla katastrofer hände. Men fick bli lite storasysterroll och hjälpa, stötta lite. Går att läsa lite mer om mina iaktagelser på bloggen!



Men ha en fantastsikt fin semester nu!! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback