Första semesterdagen.

                                                                                     
Då var det första semesterdagen och solen lyser från  klarblå himmel,normalt sett så ska jag sätta mig på tåget snart men istället så kan jag va med Ella åka och bada eller fixa med trädgård och växthus.Det får bli några semesterdagar lite runt om i landet men är man alltid borta så är det skönt att va hemma,är sugen på att åka till Smögen några dar och sitta på bryggan där med skaldjur och öl,nu ska jag gå ut och äta frukost och läsa NWT det går inte att sova bort soliga mornar ,Bild 2 visar Ella att hon har målat om sin  lekstuga den va röd innan,ha en bra dag alla mina vänner. 


Kommentarer

Postat av: Yvonne

Bild nr 1 är frugan på sin semester kanske? ;) Ha det riktigt gött i sola :)

Postat av: Hasse W

Du får ha det, själv åker jag till Kärr idag,ska vara där i en vecka det ligger,nån mil från Lysekil..



Häls Hasse

Postat av: Diana

Söta lilla Ella, hon är ett riktigt litet charmtroll!

Va härligt med första semesterdagen!

Nu nu vara på denna semesterdag och njut till fullo :)

Ha det gott!

Kram Di

Postat av: Malin

Härligt att fira sin semester i detta väder!! Kommer bli en alldeles underbar dag!!! Jag håller med! Kusten är ett måste på sommaren! Kramiz M

Postat av: tess

KLart hon blev glad sånt där är alltid roligt hur man än blir uppvaktad.



Hoppas du får en fin dag idag. //Tess

Postat av: Lena

Vad härligt med semester! Och att bara vara hemma, ta det lugnt och göra det som faller en in är oxå semester. Vila är bra. Och så umgås med Ella! Sånt mår man gott utav. :)



Kram

Postat av: BIrgitta

Härligt med semesterbilder :-) Och Ella är lika fin och söt. Hoppas ni haft en härlig midsommar. Tack för dina fina kommentarer hos mig <3

Vi hörs! Kram Birgitta

Postat av: Wille

Nu kommer det vara sommar i 4 veckor, solen och värmen har man verkligen saknat.



Mvh Wille

Postat av: Tusensköna

Vilken söt tjej! Bra färgval på lekstugan dessutom, stilrent. Hon har smak ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback