Bikinitest.

                                                                                                                                                        
Funderar på att byta bikini inför sommarens soldagar men det finns så många att välja på så jag tänkte höra med er vilken ni själv skulle välja.förra gången blev den röda längst ner favorit men ska bli kul att se vad det blir nu.Krångel med strömmen på tåget är det oxå så laptop batteriet är snart slut,ändå är jag bara i Gnesta,shit.


Kommentarer

Postat av: Gabriella

Jag hade nog satsat på en liten, klassisk svart bikini! Den röda ser mer ut som nånting man kan ha på sig på julkalas.

Postat av: Mariell

Den som är på nummer 4 på översta raden har jag, om jag nu ser rätt!! :) Annars är jag väldigt mcyket för guld, så den guldiga är nog min favorit. Men prickigt var riktigt nice med. Bikinis är min drog, har hur många som helst, för att matcha alla handdukar hemma!! haha.



Det viktiga är att man tar det lite lugnt tror jag, även om ekorrhjulet är igång, så är det viktigt att ta det lugnt och ta en sak i taget.!



Kram

Postat av: Eva

Med tanke på ålder och figur så skulle jag välja en enkel svart. Så tråkig är jag :-)

Hade jag däremot varit 25 eller så då hade det nog blivit något mer färgstarkt. Den där illgröna kanske.

Ha en trevlig kväll!

Kram,

Eva

Postat av: Linda

Hade valt den rosa högst upp till vänster. I love pink ;p

Postat av: Barnens Hjältar

Kom du längre än till nesta ?

Hoppas dagen varit bra..Har du sett vilka fina bikinis jag säljer nu då ? ;-))

Postat av: Birgitta

Tror den gröna passar dig bäst... :-)

Jag skulle också behöva en, tror jag köper den röda på första raden... Go-go beach 2009 :-)

Kram Birgitta

Postat av: Eva-camilla

Hm..svårt val det där! jag gör det enkelt för mig och behåller den "gamla"..haha Annars är ju svart ALLTID snyggt på en solbränd kropp :D men då gör man nog bäst i att hoppa över tårtan på bilden nedan..suck!

Kramar







Postat av: Yvonne

En rosa heltäckande för mig, tack! Stadsis är säkert fint i morgon! Kram!

Postat av: Anna B

HAde nog valt den största av dem alla... För att dölja mig...

Ha en toppen kväll! kram Anna

Postat av: Sarah

Jag röstar fortfarande på Boratbaddräkten - har hört att det ska vara baddräkt i år!!

Med eller utan kameltå ;)

Postat av: Gabriella

Jamen, om du ska vara med i Pridefestivalen passar ju nåt rosa bättre... eller evtl. regnbågsfärgat! :-)

Postat av: Thalina

Tyvärr så tycker jag att de ser likadana ut i modellen så jag avstår att rösta,de är fina allihop på en slank kropp.Kram Thalina

Postat av: Daniel

Nästa badbyxor med snygga karar TACK!

Postat av: anki

jisses, var inte några bikini modeller du har hittat heller,, kan inte välja.. jag använder så sällan bikini..:-) är en riktig badkruka men är det rejält hett kan jag ha bikini här hemma när jag klipper gräset eller donar med rabatterna..



skönt att vara hemma igen? har nog hänt massor i ditt växthus misstänker jag.. :-)



tråkigt med krångel med elen på tåget,, hoppas det löste sej..



ha en skön dag,,,

Postat av: Diana

Hej lilla du!

Jag skulle absolut valt den röda.

Den var fin. Annars brukar jag välja svart.

Kram Di


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback