Ännu en dag.

                                                                                 
Ännu en dag till ända,har både AC och allt som behövs för att åka bil i denna värme men det är bäst hemma   när det är så varmt,var till scantic på borgmästarholmen och käkade middag och i den ingick en duch,det passade bra,sen blev det att kolla hur Ella gillade sitt nya bord och det va toppen hon hade med målarbok vattenfärger,jag hade med isglass till hela gänget sen sa Ella att jag kan klättra i träd lika bra som morfar och så var hon igång,kul att ha lärt henne något som är bra,och sist av allt  så var det en busslast Amerikanare där och som denna bild visar såg det ut men kunde inte ta kort för då hade alla sett det, men denna bild stämmer bra med saningen,dom är dubbelt så stora som vi men visst mår dom bra? undrar varför dom ska ha så små trosor,eller är dom stora och ser små ut.


Kommentarer

Postat av: my

Ja det kan man ju undra :) Och jag funderar mest på illern i badtunnan...hur den överlever där...men det lär jag aldrig få se...'

Hoppas dagen varit go, vi har badat och njutit hela dagen. kram

Postat av: Tusensköna

Hehe, de kanske tvättar dem fel? Har hört att det är vanligt att kläder krymper, det brukar hända i min garderob också ;)

Postat av: Ulrika

Låter underbart med Ac i bilen i denna värme, det har inte vi så vi håller oss så långt från bilen som vi kan. :)

Så Ella klättrar lika bra som morfar hon, Hihi Då får hon lära mig när vi träffas.

Ha en underbar sommarkväll.

Kramar till er.

Postat av: britten...

ser att du njutit ännu en dag av underbart sällskap, och bordet verkar ju passa perfekt.....



ja och vad ska man säga om trosorna då tro !!!det ser ju ut som det inte bara är trosorna som är små....huuu va obekvämt det ser ut och om du frågar mig ! inte så snyggt !

Postat av: anki

visst är det härligt med sommar? kroppen är mjuk och ömmar inte så väldigt :-)



duschbilden gillade jag, såg så svalt och skönt ut där.. här har det varit tryckande hett, 30 + och vindstilla mot både huset och altanen,,, jisses,, var t om för varmt för att fota... och då är det hett! ........



Ella, så himla söt och go,, klart hon kan klättra som morfar.. :-)



ha ha ha, ja du,, är nog trosorna som är stora och ser små ut.. på en av dom i alla fall.. :-)



ha en skön kväll

Postat av: AnnaKK

He! :-)



Jo, det är ju minst sagt varmt om dagarna nu. Faktiskt rätt "gött" att vara inne och riva i tapeter!



Vi har väl inte direkt klättrat i träd, men vi har iallafall klippt ner syrenhäcken en meter nu i kväll. Skönt att vara ute när det är lite svalare - och faktiskt inga mygg eller knott! De har kanske fått värmeslag...?

Postat av: Petra

Tack detsamma! Har inte gjort så mycket mer än packat ikväll. Imorgon blir det kalas sen lite jobb i några timmar. Kram

Postat av: marma

Nu har jag svart på vitt - du är lika knäpp som vi!

Äter frukost och tar en dusch två mil hemmifrån. Vi campar på Skutberget två mil hemifrån! Knäpp eller knäpp - vi kan nog skaka hand! (fnissfniss)

Kramar/marma

Postat av: Wille

Jag älskar den här värmen, hade lätt tagit detta väder året runt.



Om du vill ha en glimt av kyla eller nått som påminner om det har jag tagit hockeyfoto idag 2 st finns publicerade på bloggen.



Ha det gott kompis



Mvh Wille

Postat av: Eva

Härligt med semester! Vad avis jag blir på din spa anläggning ;-) Ha det bra i värmen, kram Eva.

Postat av: Maria

Vilka härliga rumpor du bjuder på :-)

Postat av: soffie

snygging där,

hmmm varför har man string i en lagårdsvägg;O)

å din fina Ella å hon är glad nu då du är hemma kan jag tänka mej;O)

Postat av: Yvonne

AC i bilen? Förr hade man bara TD = tvärdrag :D men cykel är bäst, då blåser det kring benen! Kram.

Postat av: Barnens Hjältar

Ja visst är det Darth Vader.. Storebrorsan får bli rockstjärna istället..han övar bas duktigt så vem vet ;-)

Postat av: Sarah

Haha...fatta känslan när man sätter på sig ett par string bakfram, haha... Den pytten såg inte ut att gå av för hackor, mmmmmmm...

Hände inte så mycket tok i uppsala igår - tanten börjar bli gammal, snyft!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback