En dag i bjornes liv.

                                                   
Idag har det varit fullt upp,Åkte till tippen tidigt i morse med gårdagens häckskräp  så  kom Ella och ville hjälpa mig och sen sova över,klippte resten av häckarna,krattade med hjälp av Ella som tur var sen städade hon växthuset och va allmänt duktig som alltid,så klippte jag gräsmattan och när jag hunnit till hälften så börja det regna men det stora regnet bröt ut strax efter jag blev färdig och Ella hann både läsa bamse och lägga pussel,nu sover hon så gott och jag har duchat och känner mig som Skalman när klockan ringer,så nu blir det att svara på era kommentarer och ha det lite slappt,va goa ni är mina bloggvänner.   


Kommentarer

Postat av: Pia

Vilket härligt växthus ni har !

Postat av: Madeleine

ååå det låter som Ni har haft en riktigt härlig dag, måste vara härligt att ha en så redig liten hjälpreda i växthuset..inte konstigt att det växer så det knakar då inte...



Ha det så gött!!

Kramen

Postat av: Malin

haha, jodå, man här ingen linslus, som en del andra, "fniss"!!! Duktig liten hjälpreda du har! Kramiz M

Postat av: Birgitta

Vad flitig du är skalman :)

Ha en fin kvälliz!

Kram Birgitta

Postat av: marma

Men herre jösses, vilken häck! Fniss! Måste jag inspektera när jag kommer hem!

Kramar/marma

Postat av: Eva-camilla

Åh detta eviga körande till tippen..det känner man igen..hehe men skönt när det är gjort!

Kramar

Postat av: Wille

Skönt att få lite hjälp, trist att semestern börjar gå mot sitt slut men än är det några dagar kvar att njuta av.



Ha det gött



Mvh Wille

Postat av: Gabriella

Hej, f'låt - känner mig inte som en av dina "goa" bloggvänner, för jag har ju varit kass de senaste dagarna! Men det var bara så mycket runtomkring jag skulle hinna med... men nu har jag kollat vad du haft för dig och tycker du ser hemskt cool ut med din motorsåg. Hade jag vetat om din talang, hade jag bett dig att komma ner hit och fixa våra buskar innan jag släppte lös min man på dem, haha. Ert växthus är ju helt underbart - så roligt att man har kunnat "följa" utvecklingen där! Och Ella, ja, hon är ju bara supersöt!!!

Postat av: Diana

Va duktig hon är Ella :)

Men någon som är duktig så är det du. Jäklar va händig du är...häcken blev ju kanonsnygg.

Tummen upp för dig kompis!!!

Kram Di

Postat av: anki

Det var till att hinna med mycket samma dag, men du kliver nog upp i ottan också, en annan sover halva dagarna. :-)



Det skulle nog inte funka med den gamla häcksaxen för dej, då får du nog ingen semester alls men åt andra sidan så får du nog jätte muskler ;-).

Den gamla häcksaxen får nog hänga ensam i fortsättningen, jag klipper bara ca 5 buskar så det får gå med den nya saxen som sambon köpte men blir det mer så blir det en elektrisk. :-)



Vilken bra hjälp av lilla Ella, inte fy skam att få växthuset städat. :-)



ha det skönt

Postat av: Laila

jaså vad är det för hotell du har då? :)

Postat av: Lena

Go natten vännen,

Ser ut som ni har haft en bra dag du och Ella. Själv har jag arbetat med mitt speciella projekt. Tänker inte avslöja något om det förrän jag ser om det fungerar. Njuter av semesterns andra dygn. Har precis tagit sista glaset med rötjutet.

kramis

Postat av: Thalina

Förstår att det går lätt att hålla trädgården i ordning när du har lilla Ella till hjälp.I går hade vi sol hela dagen och nu hoppas jag att det blir fint för i eftermiddag blir det landet.Ha det gott kram Thalina

Postat av: Linda

Tack, du är go också ;)

Postat av: ejmis

Vad odlar ni i växthuset?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback