Uppladdning.

                                                                                   
När man jobbar borta i 10 dagar och man slutar inte kl16 precis då är det gott att kosta på sig lite lyxig mat och några bira det  är ett sätt att förgylla tillvaron och stärka banden mellan oss som umgås dygnet  runt,men ibland så finns det någon som bara hänger på när det är gratis,både när det gäller allt från att röka till att äta kakor mm,men kanske är det dyrare för han än för oss andra, tycker att man ska bjuda igen om man är med och delar på allt som andra köper,idag  är det sprinttävlingar här i Sundsvall med 500 euro till segraren i varje gren,tänkte ställa upp men fick inte ledigt,shit oxå,ligger kraftigt efter med min bloggrunda men inte lätt att hinna med allt.


Kommentarer

Postat av: soffie

härliga bilder å ha en goo kväll

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Ingen fara, jag vet hur det är att jobba och att ha en blogg samtidigt. Sen måste man ju prioritera in sitt privatliv också. Skamligt vad allt tar tid!

Postat av: Siw

Ja a du, snyltare/snålisar kan man reta sig på. är dom födda helt utan samvete tro?

Ha en fin helg.

Postat av: anki

härligt det ser ut, :-) ja en del verkar det kosta mer än andra på något konstigt vis,,, man kan bjuda tillbaka emellanåt men en del åker snålskjuts så länge det går, ger man dom lillfingret så tar dom hela armen och halva axeln innan det är klart.



ja det blev lite olustigt med ormbettet, var ner med röjen med snöre och slog undan lite gräs, ormen låg även idag på stenen, jag hoppas den flyttar för jag vill nog inte att den ska bo kvar där, längre ut på åkern finns det perfekt ställe tycker jag, så vi får väl se, vill inte avliva den heller :-)



ha en skön lördag kväll och ta det lugnt med biran ;-)

Postat av: Anonym

Snikar finns överallt! Har du inte sagt till honom? Det skulle jag allt göra. Nu är vi hemma igen. Kom klockan 14 idag. Kram å Kram

Postat av: Tusensköna

Tycker ni verkar vara ett riktigt skoj gäng tillsammans, men lite god mat och öl för att sammanhållningen ska bli ännu lite bätre skadar ju aldrig ;p

Postat av: my

Klart man ska dela! Snikande personer finns överallt, men är ju aldrig sådana man träffar gärna...

Postat av: rickard

tycker mig se att björnfittan på huvudet är borta. Är det så?, att du uppsökt en frisör?..



Ha det bra i malmö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback