Nu vet ni varför.

    Nunnor har i alla tider bara odlat gurka och nu när det växer som bäst i mitt växthus så är det helt plötsligt nunnor som uppför sig som Jehovas,dom ringer på dörren och frågar vad jag odlar i växthuset,jag svarar gå ut och nig i gurklandet och så är dom borta,kommer lite senare med ett belåtet flin och säger PAX VOBISKUM,och då säger jag att ni får gärna ta med gurkorna hem,och då är man helt plötsligt överstepräst om man vill men tror dom klarar sig bäst med   gurkan,säga vad man vill men ekologiska är dom.


Kommentarer

Postat av: Mariell

Så, nu har jag kommit hem igen. VI hade massa sol och fint väder på sjön, så det var toppen. !!



Här har det hänt en massor ser jag. Jag gillar den nya designen, så cool!! :D



Hoppas att allt har varit bra med dig den senaste veckan? :)



Nunnor och gurkor, tjae...de får väl roa sig på något sätt när kyskheten är den del av deras liv där. hehe...



KRAMAR!! :)

Postat av: Emma-Pemma

Haha, ja du verkar ha koll på det där med nunnor & gurkor! ;)



Bara att bita ihop, arbeta & tänka på lönespecen, precis som du skrev.. Och nej... ingen trevlig vinst för mig inte.. :(



Kram.

Postat av: Denise

haha ja jag vill då inte veta vad dom gjort med gurkorna :D haha

ja jag vet! jag har vart skit dålig på update i helgen men jag ska skriva ett inlägg om hur det gick nu! gå in och kika :D

Postat av: Gabriella

Haha, jag tror nog du har en hemlig fascination för nunnor, du! :-)

Jaså, blir du kvar så pass länge i Sundsvall - tja, byggjobb blir ju ofta fördröjda. Men jag kommer ju till Malmö fler gånger under året och då mindre stressad än denna gång!

Hoppas det inte känns alltför jobbigt att återgå till jobbet, nu då!



Postat av: Barnens Hjältar

Haha, du är inte klok du :P

Ja, vi hade det jättebra :-)

Jag skall till Sundsvall första veckan i oktober på konferens..är du kvar där då?

Fast det är på helgen så då åker väl ni hem ändå

Postat av: Ulrika

Haha

Tack kära goa Bjorne för kommentaren igår som värmde så mycket och för de nya norska orden idag. :)

Hoppas du får en bra resa imorgon och att de tio dagarna går fort så du kommer hem till tuppen snart. :)

stora varma kramar.

Postat av: anki

ha ha ha, ja du , nu känner jag igen dej igen, du värmer upp inför jobbet i morgon,,, toker.. :-)



ha det skönt, du hör väl av dej från tåget hoppas jag.. :-)



bloggen blev jätte fin, gillar den... :-)



ha det skönt

Postat av: laila♥

MATDAGBOK? Kommentera ja eller nej i bloggen :) ♥

Postat av: Anonym

sv: va? jag har haft de jätte krånglit med bloggen senaste tiden, och har inte kunnat svara på alla kommentarer osv. ledsen.

Postat av: Anonym

Snygg design du har fixat till!



Gurkorna ska du nog strunta i att äta..fniss



Ha en fin dag..kramelikram

Postat av: Revolverbritta

Det ar jatte fint. Var det latt sa du? Da far du lara mej nagongang. Ja nu jobbar du, du. Vi har fortfarande lite tid kvar innan det ar dags att dra igang.

UNDRAR HUR DET GAR MED MINA GURKOR?

Kram pa dej dar i Sudsvall!!!



Postat av: Anonym

Hej :D

Just nu har jag en tävling på bloggen där vinnaren får en länkning. Det du ska göra är att mejla in en vänskapsbild till mig. Men kika in på min blogg och läs mer.

Ha det bra :)

Postat av: Barnens Hjältar

Ja snacka om tur, stor dotter drog lappen bägge gångerna :P

a det gott på resan och var rädd om dig!

Postat av: Malin

haha, jag tror knappast KK hinner åka många meter på sin semester. Har fullt upp med golfandet vill jag tro.... Kusten till helgen i alla fall, ska bli skönt att komma iväg på en kort tur i alla fall... Kramiz M

Postat av: Anonym

Hey,ja verkligen.Solweig och Teshai hälsade att du var väldigt fin och lik en viss Björn Borg.Kramar

Postat av: Anonym

Hey,ja verkligen.Solweig och Teshai hälsade att du var väldigt fin och lik en viss Björn Borg.Kramar

Postat av: Anonym

Kan tro att dom vill åt gurkorna ! :)) Btw... snygg design !

Postat av: Anki N

Ja jösses.....haha..

Du jag är helt övertygad om att din fru saknar dig massor när du är borta......så de så!!!

Kramiz o hoppas det är skönt att ha börjat jobba igen.....tills nästa semester..slit på!!! Jag är lite lite mörkrädd när jag går in här hos dig....fast njä spöken skrämmer väl inte spöken..



Anki N

Postat av: Agnes

Va fint du har gjort på bloggen.. går det bra att jobba?Jag kanske tittar förbi imorgon, vi ska nämligen på IKEA!!;)

Postat av: Wille

Tittade bara in för att meddela att jag överlevde första dagen på jobbet, men det var precis. Skoja bara det var faktiskt riktigt trevlig att vara tillbaka.



Mvh Wille

Postat av: sofieblom, one in a million :]

mhm jag är nog rätt dåligt på att höra av mig jag.

Postat av: Tusensköna

Börja odla bananer också och de kommer att se dig som en Gud ;)

Postat av: my

Haha du är rolig du...och vilket dåligt substitut skulle jag vilja säga till nunnorna..(men det vet de ju inget om...)

Kraaaaam

Postat av: Sarah

Ojoj - törs man inte smaka dina gurkor inte!! ;)

Postat av: Anonym

fin blogg ;P



Du skulle möjligtvis inte vela gå in här & rösta mig vidare i en fototävling som jag är med i? Jag skulle verkligen uppskatta det & det skulle betyda tusen. Tryck på länken och du kommer direkt till min bild. Tack på förhand. <3



http://svenskaspel.se/p4.aspx?pageid=823&image_id=2837

Postat av: Diana

Hahaha.... du är inte klok. Och det är det som är så härligt med dig. För det är inte jag heller ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback