Lite mera Varberg.

                                                
Igår var det att sola och bada,var och köpte bag uetter som  mellanmål,stora så det räckte till måsarna med,satt vid havet och käkade,lite senare blev det GIN och några Eriksberg god mat och poolen,träffade en nunna som läste högt om synd och moral men i bloggen ville hon va med,och en bild på hur det såg ut på 20 talet när dom badade,glömde att det va Perellie med,hon sjöng 5 låtar och försvann.Idag är det mulet så får se om det blir något utebad idag


Kommentarer

Postat av: Barnens Hjältar

Åh det ser ghott ut det där :-)

Visst var det Darth Vader bakom galer..du är uppmärksam du .-)

Postat av: Ingmarie

En gin o tonic är aldrig fel!



Ha det gött!

Postat av: Eva

Men oj så bra du har det! Sol, bad, maffiga mackor och gin! Wish I was there! :-)) Här hemma är det mulet och vindunken är slut :-( Men däremot har jag bullat upp rejält i frysen och städat. Så nu kan jag snart ge mig iväg till Gotland med gott samvete. Vi åker nästa lördag och jag kan knappt bärga mig! Ska bli så himla kul, både jag och dottern längtar.

Ha det fortsatt bra!

Kram,

Eva

Postat av: Britten

jo jo ...jag ser attdu har det alldeles förträffligt min vän...ni behövde väl knappt nån midag efter den mackan..men middan går ju inte flytande också typ..kram

Postat av: Daniel

Bjud mej på den mackan. Kommer till sweden nU!

Postat av: Sarah

Oj vicken macka!! Vill ha nu! Är såååå hungrig!

Postat av: Yvonne

Den mackan hade räckt i flera dagar till mig ;) Blue nun är gott vin! Men den här var svart...Ha det gott!

Postat av: jennifer gräll

sv: tack för din röst :)



vad ska du göra idag?

Postat av: Mariell

Jag tror nog det är samma Töreboda. Är här i Västra Götaland som jag bor, i staden Skövde. :)



Det ser riktigt fint ut, blir glad över att ni har roligt på semestern. jag ska sticka ut och segla nu i drygt en vecka, åker imorron. Så nu hoppas jag på riktigt fint segelväder!!



Kram vännen!

Postat av: Andreas

Det verkar som de där nunnorna dras till dig. Vet du med dig om du är ett hett byte i nunneklanerna.



Jo, det här med hund hör i mitt fall verkligen livet till. En go o glad hund har man många års glädje av. i det här fallet blir det nog ca. 14. Härligt att du och hunden du hade till låns fick en sådan kontakt, du har inte planer att skaffa hund? Vi gjorde som så att vi tog en omplaceringshund, finns ju många trevliga som av en eller annan anledning måste lämnas bort.

Postat av: Tusensköna

Hur sjutton får man in den baguetten i munnen? Uttöjbara käkar? ;)

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

Ikväll ska det införmundigas ett stort glas Rötjut för att fira semester!! Trallalalala jag har semester tjohejsan och gissa vad mer. Jo fru sol tittar fram från en nästan klarblå himmel nu på kvällningen och tempen steg ett par grader.

Kramis

Postat av: Madeleine

wow! vilken mumsig macka det var...Gin och tonic sitter inte fel det heller..



Ha en bra helg!



Kramen på dig

Postat av: anki

här har det regnat konstant sedan förra natten men idag har det varit några uppehåll i alla fall. :-)mums, mackorna såg smaskiga ut.. vad bra att måsarna fick lite också :-)



ha en fortsatt trevlig semester tripp

Postat av: Barnens Hjältar

Imorgon bitti åker vi så jag vill bara önska en trevlig vecka :-)

Postat av: Lena

Go kväll vännen,

En vecka kvar att njuta av sol och värme för nu är den på gång. hehe Så himla skönt att inte ha några måsten i hela 4 veckor. Startade kvällen med grillning och rötjut. Imorgon ska jag sova sova sova för att sedan bara njuta.

Kramis

Postat av: Wille

Lille mackan och Gin det kan ju inte bli bättre.



Ha det gott kompis



mvh Wille

Postat av: soffie

ojoj

vilken macka den såg ju supergod ut,

sola å bada det låter som en dröm,för här har det fortsatt regna hela dagen,

ha det underbart

Postat av: LENA ♥

det såg mysigt ut :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback