Lite ensidig nu.

                                                                                      
Ja då har man monterat möblerna och ställt ut ett par öl,ska byta golv med så småningom,sen kom frugan med en blomma så det är bäst att ta med den oxå,och lilla Ella som är mitt liv kom och hälsade på,ville ha en glass och av någon anlednig så hade vi det hemma, hoppas ni inte blir helt uttråkade av min blogg men händer inte så mycket när man är hemma och grejar men till måndan så bär det av till Sundsvall igen och då vet man inte vad som händer.


Kommentarer

Postat av: essge

Jättesnyggt!



Måste kännas extra skönt att ha gjort det själv.



Fin paprika och tomat på G. Odlade paprika på fönsterbrädan när dotra var liten. Den växte ju så fort. Odlade majs också (fast den blev inte ätbar).



Krjamar



essge

Postat av: Birgitta

Åh vad fint ni har fått det, och kan tänka mig att det smakar gott att ta några öl på de där platserna. Ni kommer säkert njuta många stunder där innan det är dags för dig att dra till S-vall...Njut av semestern och ladda batterierna inför måndagen, för som sagt du vet ju inte vad som händer då.. :-)



Du är så välkommen till vår restaurang :)

Jag ska skicka dig en personlig inbjudan så fort vi fått ordning där!



Ha en fin kvälliz vännen min.

Kram Birgitta

Postat av: Sarah

Staketet var snyggt både utifrån o inifrån - bra jobbat!! Vet inte om blomman eller ölen såg bäst ut på bordet ;)

Ha en god kväll!

Postat av: marma

Vaå, inte händer - det har ju hänt jättemycket hela din semester!

Den kalla ölen har du verkligen gjort dig förtjänt av!

Hälsa kvinnan i vit kofta!

Kramar/marma

Postat av: soffie

wow va snyggt å lilla fina Ella va härligt att ha henne så nära så du får träffa henne mycket,

kram

Postat av: anki

Inte bli vi uttråkade,, långt ifrån, ni har det så himla fint,,, här är det lite mer "bondigt" :-)



ja men usch och fy vad fyra veckor går fort, tycker du nyss fick semester... själv har man semester året om så här är man mycket enkelspårig på bloggen..



tack för orden om den gröna blombocken, den var helt fantastisk att få se och fota,, :-) tänk så lite kan göra en glad, adrenalin kick blev det naturligtvis,,... :-)



ha en skön kväll

Postat av: Eva

Men där hade jag gärna suttit och avnjutit en öl. Bjuder du på lite chips till också? :-)

Jag hade inte ätit det på flera månader, men i går kväll slog vi till och åt både chips och dipp. Och gud så gott det var! Men, vi tog bara en liten påse och delade på :-) Måste ju tänka på formen...

Ha en fin torsdag!

kram,

Eva

Postat av: Gabriella

Nämen du e ju inte tråkig! Skönt att det inte händer så mycket - då är det ju riktigt skön slappe-semester!

Din nya altan är verkligen jättefin!

Postat av: Anonym

Snyggt...ja redigt läckert o så en kall öl med, inte illa. Nja livet kan ju inte alltid vara fullt av händelser som förslår, tack o lov..ler

Allt som händer är endå en bit av allt i livet, eller hur.

Kramiz Anki N

Postat av: Anki N

förstår inte vem som tryckte på skicka innan jag skrivit dit mitt namn o adress..

Oppss o kram igen Anki N

Postat av: Petra

Det måste väl inte alltid hända en massa saker? Här hemma är det massa projekt på gång hela tiden, men idag fick jag ändå sova halva dagen. Det var riktigt skönt!!! Klart jag inte glömmer bort en bamse björn :) Godnatt kram

Postat av: laila

Tack =) Vad tycker du är snyggast tjocka människor eller smala? :P

Postat av: Tusensköna

Klart att vi INTE blir uttråkade... Snygga trädgårdsmöbler by the way =)

Postat av: Lena

Go natten vännen,

Inte blir vi uttråkade när vi får se hur fint ni har fått det och naturligtvis Ellen. Tycker nog att du ska slå dig lite för bröstet och ta en kall bira till för det fina staketet. Och du, hade jag drömt att bli vaccinerad av damen i förra inlägget så hade jag nog flytt all världens väg..hehehe

Kramis

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Absolut, du är jätteduktig tycker jag! Tack för kommentaren (malin som svarar nu), jag kan hålla med om att vi tjejer är aningen fåfängda när det gäller att träffa andra och nya människor!

Postat av: britten...

nä det har du rätt i..i sundsvall vet man aldrig...du va snygga möblerna var...och din lilla diamant blir man aldrig trött att titta på..så det så....kram

Postat av: denise

inte blir vi uttråkade heller! :D



ja man ska nog tänka positivt men vafan! haha varför ska det vara fler som vill titta på MITT hus?? Låt bli! ja jag ska hålla tummarna jag å! hoppas det är ena fattiglappar som kommer! hehe

Postat av: Malin

Det där blev ju kanonfint!!! Snygga möbler också!! Önskar er en fin dag! Kramiz M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback