Kul att se juniorerna igen.

Lite jobbet bilder idag dag med,men gott att träffa några av kompisarna igen,2 av juniorerna har fått lite skägg under semestern  annars är allt likt sig,nu är alla rummen klara så vi håller på med entre delen och annat runt omkring,så får ni se Willes förslag för min blogg,va bra det med men gubben i brynja ser lite väl fläskig ut,och inte är det mindre nu kan jag medela,träffa honom här om dagen,hinner nog inte med alla kommentarer som jag ska men förr eller senare hör ni av mig,ska på möte kl halvåtta med byggledarna,mycket att gå igenom nu,så är MR Bicky här själv,det är han som äger alla Elitehotell som  finns


Kommentarer

Postat av: Gabriella

Gubben i brynja ser bara muskulös ut!

Postat av: Ulrika

Kikar in och kollar läget och passar på att skicka en stor kram.

Förstår att du har mycket att göra nu.

Sov gott inatt!

Kram

Postat av: marma

aMen hallå!

Han i brynjan - är det han som man hela tiden krockar med på Centralen?



Vrför kommer du inte ihåg mig fast jag bockar i? Tala med din IT-tekniker!

Kramar/marma

Postat av: anki

Härliga bilder, nu känner man igen sej och känner sej hemma :-)



alltid kul att komma tillbaka från semestern och träffa sin jobbar kompisar efter ett break. :-)



du är välkommen in till min blogg när du har lite tid över, ingen stress, jag finns där dygnet om..eller bloggen gör det, jag ska ju sova också liksom du som jobbar och sliter. :-)



ha det skönt kompis......

Postat av: soffie

Hejhopp,härligt att va tillbaks på jobbet eller?

men med detta vädret kan man ju lika gärna jobba,

kram

Postat av: Denise

Postat av: Barnens Hjältar

Tycker mig skönja en riddare bakom brynjan..centralriddare som någon sa ;-)

Ha en fin kväll lille Björne :-)

Postat av: Denise

jahaa! Ja det hade jag missat! Fan vad kul! är det bara i sverige ni bygger eller utomland åxå?

Ja det får bli lite ismage nu... Så får ni se!

kika ipå min blogg så ska du få se lite bilder från legoland! :D Skojj seddu! Fasten man är 20 :) hehe

Postat av: anki

tack för dina rader :-) dom värmde och kommer värma länge,. man är den man är, vare sej mer eller mindre. Ingen mening att göra sej till här eller in real life så att säga. :-)



Du klappar lite extra för mej också så vi ligger nog jämsides där :-)



ha det gött och jobba inte för hårt..........

Postat av: Barnens Hjältar

Javisst är det det käraste man har :-)

Som du säger, man är så gammal som man känner sig ..tycker de flesta här i blogglandia verkar vara jämngamla jag :-)

Postat av: Sarah

Oj trött så ögonen går i kors! Körde ett gäng på en utedans efter jobbet...e bra trött nu! tur det e ledigt imorrn. Jobbar för det fattas folk på mitt gamla jobb o passar på att jobba samma dag på mitt vanliga jobb, vilket medför bara tors fre jobb första veckan efter semestern - kan vara värt det!

Härligt med chips på rummet ;)

Postat av: Thalina

Hahaha Han i brynjan ser ut som en skogens man i en gammal långfilm.Händer ibland att jag saknar gmla arbetskamrater,man hade ju en samhörighet och minns att det var roligt att ses igen efter semestern.Ha det bra kram Thalina

Postat av: Daniel

Så ni jobbar å sliter så duktigt. manligt fint! ;)

Postat av: Anki N

Här var de hål i väggen!!! Kan tro det att de är kul att återse sina jobbiskompisar igen. Skägg - nja de växer fort, tur man inget har...ler. Bygga ja, du jag skulle nog "nästan" kunna bli snickare nu, min älskling har lärt mig så mycket under vår byggfärd så ja jag kan nästan bygga hus själv nu...nästan...obs nästan. På min blogg idag är nog ingenting som intresserar en karl, nja de ska vara Ankracet i så fall...skratt skratt

Kramiz Anki N

Postat av: Ninni

Men tjena snygging...absolut inte fläskig bara så där lagom så det finns nåt att klämma på!



Jag själv har lagt in en bild på en Valross..haha



Kram på dig

Postat av: Mariell

Tillbaka på jobbet. Jadu, jag har börjat jobba lite jag med. Insåg att jag var lite bortskämd med att sova på morronen. haha. Gryningsmänniska blev jag nu.



Juniorerna odlar skägg, det gör min lillebror här hemma med. :) haha



Kram.

Postat av: Anonym

Loggan är jättebra! Och har man en sån där snygg brynja, gör det inget att man är lite fläskig!

Postat av: Tusensköna

Stressa inte, ta det lugnt. Kommentera när du hinner och skriv när lusten infaller sig, det brukar bli bäst då =)

Postat av: soffipropp

en onsdagskram till dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback