Hemma hos mig.

                                                                                                                         
Då är allt som vanligt igen,Ella kom och hälsade på,hon fick Kitty tofflor och dom gillade hon skarpt,hon gillar även att klättra kan jag lova,finns en klättervägg i lekparken och den hänger hon på ofta,i trädgården växer det för  fullt,idag har Jonas och Miriam varit här och plockat potatis,dill,vitlök,gurka,gräslök och hallon,finns det mesta,tomater kommer det bli några hundra som det ser ut nu,dom som var mogna fick Ella med sig hem.


Kommentarer

Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Jag lyckades åka hela två karuseller :)

Postat av: laila

Jaså :) vi tog trerättersmenyn tyckte att det var bra mat men personalservicen var riktigt dålig :P sega som fan dock mkt trevliga :)

Postat av: anki

här har det regnat rejält idag, t om åska som var konstig,, small som bara sjutton och andra gången i eluttaget inne, hatar såna smällar. :-( Men du verkar ha haft sol och härligt.. :-)



Ella blir nog glad för vad du än köper, bara det är från morfar så blir det nog heligt för henne. :-)



ha en skön kväll

Postat av: Sarah

Titt ut Ella :)

Låter smarrigt med hallon och tomater...i min trädgård finns det rabarber o vinbär, alltid nåt ;)

Ha en skön söndagskväll! Kram

Postat av: my

Även jag hemma från kusten..tyvärr..hade gärna stannar några dagar till! Söta tjejen!! Förstår hon blev lycklig för de fina skorna...

Kram

Postat av: anki

häftigt med kändisar på hotellet, nä, inte tränger man sej på dessa på såna ställen inte.. :-) jag stod 75-100 meter från scenen när jag fotade, borde haft en liten pall så jag kommit upp 10 cm så hade jag sluppit skallar framför kameran. :-) så med tanke på avståndet så är väl bilderna godkända, kanske.



ha det skönt......

Postat av: Birgitta

Åh vad mysigt! Borta bra men hemma bäst, eller hur :-) Ha en skön kvälliz.

Kram Birgitta

Postat av: Yvonne

Jag har egyptisk luftlök, de är roliga! Växer i våningar och bildar massor med nya vartefter uppe i luften! Skönt att vara hemma, va? ;)

Postat av: Lena

Varberg är en härlig stad att besöka, att vara turist i. När jag bodde där (i tre år) så tyckte jag att det var för mycket folk (turister) där på sommaren och att den var helt öde på vintern. Och en riktig blåshåla. Staden har sina för- och nackdelar, precis som alla andra ställen.

Varför jag flyttade därifrån? Jag separerade från sambon och flyttade tillbaka till min hemstad, Västerås.



Ha en trevlig afton. :) Kramen

Postat av: marma

Men herre gud - hur många hektar har du egentligen på din tomt? Det får tydligen plats hur mycket som helst.

Vi kommer nog att överge Österlen snart - och inta Varberg! Men ... först kommer Halmstad!

Kram/marma

Postat av: soffie kikar in

mmm härligt att få träffa fina Ella igen,

underbart ni haft det,

å Kittytofflor sånna vill Nellie ha:O)

Postat av: Britten

Men oj så mycket gosaker det finns i din trädgård...

Postat av: Linda

Härlig trädgård du har! Dessutom smakar ju allt mycket bättre när man odlat det själv =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback