Gott med lite lyx .

                                                                                    
Efter att ha tillbringat ca 2 år med att bygga om hotel och ska hålla på minst ett år till så får man verkligen smak för att bo lyxigt och gå ner i en vacker matsal och bara välja vad man vill ha,varit ledig snart 2 veckor nu och börjar riktigt längta efter hotelmiljön igen,så när det blir lite svalare väder drar vi iväg på lite lyxsemester med allt vad det innebär, hade gärna åkt redan imorgon men har lite som måste göras först,laptopen åker med och mobilt bredband har jag så ni slipper mig inte helt och hållet.


Kommentarer

Postat av: soffie

åå vilket sovrum!

sov gott

Postat av: Anonym

var med & tävla om presentkort :) för mer information! kolla bloggen =)



sööt blogg!

Postat av: Barnens Hjältar

Ja det funkade för mig med..slutade gnälla direkt när jag såg vinterbilderna ;-)

Postat av: Gabriella

Då vet du precis hur jag känner mig de senaste dagarna!!!

Oj, vart ska ni åka på lyxsemester, då!? Fast lika lyxigt som ditt spa-bad kan det väl aldrig bli? ;-)...



Postat av: Daniel

ååh i det sovrummet vill man ju bara sova sin prinsessömn å myspysa!

Postat av: Mariell

Åk på härlig semester. Vackert hotell och ljuvlig natur. Vad underbart. :) Njut!!!



Kram.

Postat av: Lena

Lyx då och då är härligt. Jag tror att man njuter mycket mer utav det när man inte lever lyxliv hela tiden.

Just nu skulle jag vilja ha en lyxig jacuzzi (hur fan stavas det?) med vacker utsikt och en iskall god drink.



Ha det gott!

Kram

Postat av: Malin

jaa gud vad härligt!! Man måste unna sig lite inbland!! Kramiz M

Postat av: AnnaKK

Ett lyxhotells aircondition längtar jag rätt skarp efter just nu...! :-)

Postat av: Diana

Vilken tur att vi inte slipper dig :)

Själv ligger jag väldig lågt med allt vad bloggande heter. Har för mycket annat som ligger på just nu.

Tyvärr spelar vi inte på Arvika-festivalen, men vi spelar på Engelen i Sthlm 30 och 31 Augusti om ni är sugna på att komma dit på en liten tripp ;)

Ha det gott i värmen.

Kram Di

Postat av: Revolverbritta

Vart styr ni kosan?

Postat av: my

Lyxsemester, det låter nåt det! Trevligt! Tur du tar lapen med då..

Och du har fått smak för fina hotell då när du är med och bygger dem? Ha det gott, skön kväll, kram

Postat av: Sarah

Men åh - har det redan snart gått två veckor!? Min semester börjar vid två, tre imorrn :)

Jag är inte så stor - kanske kan packa ner mig i en väska, för jag vill också bo på lyxhotell!!!

Postat av: Birgitta

Hihi, nice, ha såå lyxigt, kan behövas när det blir lite svalare..... :-) Bra att laptopen är med så du får rapportera till oss.... :-)

Ha det så bra! Kramiz

Postat av: Tusensköna

Vart ska ni? Nyfiken!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback