Ågren kom på besök.

                                                                                     
Fick besök av bröderna Ågren idag lite lägligt men som vanligt hade jag sett till att va hemma i tid och inte druckit mer än att jag var pigg och gick upp vid 5 tiden så blev det kaffe och datorn med till lunchrummet,bre smörgås till Herman och dom andra gossarna så dom skulle få något i maggen(,felstavat med flit) men blev 14 smörgåsar kvar,undrar varför?sen var det bara att börja  med att bära järnbalkar som ska avlasta när vi river den bärande väggen och Mats drog dagens vinstlott och fick montera nytt trä på balkongräcket, så har vi bytt lunchrum igen,sitter nu i en av konferansrummen  på hotellet,så sägs det att det är inget riktigt kalas om ingen sket ner sig och det hände en av deltagarna igår så då var det nog riktigt kalas då.


Kommentarer

Postat av: Yvonne

Hahaha! Bröderna Ågren...det räcker gott och väl med ett besök av en av dom...hu! Jag är alldeles för ordentlig nu för tiden, och tur är väl det...ha det gott! Är du/ni i M-ö nu eller? Kram!

Och, förresten, pyromanen här 1959 var murare...ej frisör.

Postat av: Pia

Hehe... ha det så bra !

Postat av: Yvonne

Det stod iaf i boken jag läste att han var murare...och förf. kände ju honom (Ekvall), de spelade handboll i Hellton tillsammans! "Snällast i världen" heter boken. Intressant. Satan vad det regnar här...:(

Postat av: Tusensköna

14 mackor över? Hur jäkla många var det från början?

Postat av: malinm.se

Tack för din åsikt :)

Postat av: Barnens Hjältar

Haha, det där med inget kalas har jag aldrig hört förr och tur är väl det :P

Bra tips om halkighet i trappan..det vet jag ju men det var som bortblåst ;-)

Postat av: Wille

Fan jag saknar byggsvängen, surt att jag inte tål färgen



mvh Wille

Postat av: Emma-Pemma

Haha, inte lätt med skallebank! ;)



Sundsvall är långt, Malmö också.. trots att jag är en Skånetös från början! ;)



Ha det bäst!

Postat av: Petra

Hihi ja men jag vill inte snylta av mina föräldrar och vi känner att vi vill stå för allt själva. Det blir därför lite extra jobb för mig i sommar för allt ska gå runt och sen är det alltid bra med lite extra pengar som blir över ;-) Visst hade pappa velat betala men jag har tackat nej till precis alla som vill hjälpa oss ekonomiskt, lägg det på en present istället. Kram

Postat av: Laila♥

Tips på att stå emot sötsug :) ♥ Puss

Postat av: Ninni

Öhhh hur många mackor hade du gjort egentligen???



Ågren var längesen jag träffade..haha Men jag hade en skolkompis som hette Ågren vilket jäkla namn!



Stackars den som sket ner sig verkar inte vara nån höjdare....URK!



Ha en härlig jobbdag..kramen från mig

Postat av: Mariell

Bröderna Ågren, herregud..haha...stackare. Hej, jag heter Ågren, och jag ska bo här hos dig. Vart tog alla smörgåsar vägen sedan?



Kram.



Postat av: anki

tror Ågren var på besök här också igår, pannknack hela eftermiddagen och kvällen igår,, hm, såg du om jag var på festen? själv har jag inget minne av det ;-)



ni är visst bodybuilders,, bära järnbalkar,, låter tungt... själv har jag dock inte gjort det men väl najjat armeringsjärn, var riktigt kul....... men det var många år sedan,, sen var jag lite ordningsreda, höll reda på alla verktyg som låg och blev lämnad lite överallt, alla frågade mej och jag visste exakt vart de låg.. :-) så behöver ni assistent som håller reda på verktygen åt er.. så vet du vart du ska vända dej :-)



regnat som sjutton här, och mer ska det visst bli :-) hoppas ni har bättre väder.......



ha det skönt kompis...

Postat av: Lallis

:) Ha en riktigt fin helg

Kram Lallis

Postat av: Birgitta

Hoppas du får en trevlig helg. Hälsa grabbarna och vilken tur att de har dig som är morgonpigg och brer smörgåsar åt dem. Synd att de inte åt upp allt :-) Mådde de inge bra?

Kram Birgitta

Postat av: Linnéa

Sv: Mellanplutt låter som en bra uppgradering :D Fin bloggen har blivit föresten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback