Växthuseffekten.

                                                                                                                                     
När man ser en sådan bild så är det självklart växthuseffekten,som allt annat,undrar vad det var som gjorde att inlandsisen smälte som täckte hela jorden,och alla andra milda vintrar som varit,för det kan va kallt som förr idag med,men när kor börjar hoppa som delfiner så är det nog för varmt i hagen,vart är vi på väg med jordklotet,eller kanske är det anabola steroider som finns i komaten så dom ska växa fortare och bli starkare.                                                                                                                                             


Kommentarer

Postat av: soffie

hehe guu va ´hemskt om et skulle bli så,

ha nu en härlig kväll är redan fredag imorrn!

Postat av: Maria

Jag hoppas snart att sonen mognar...

Vilken sjuk bild, tänk om det skulle hända...

Hoppas du mår bra...

Postat av: vilsen

Ohh vad gullig du är.

Tack så himla mycket för dina ord!!

Önskar dig en fin helg;)kramisar/vilsen

Postat av: Sigurdur

Det vore väl kul att åka ut på sjön och fiska kor.

Det är ju lite mer att komma hem med från sjön

än en lite gäddsnipa.

Funderar på vad dom skulle nappa på.

Kanske en grön Rapala Magnum.

PS. Det finns ju faktiskt redan Sjökor.

Postat av: petra

hejsan hejjj

jag har bloggtorka,

Postat av: petra

hejsan hejjj

jag har bloggtorka,

och jag håller på att dra igång mitt företag igen så det blir bara då och då som jag skriver och läser på andras bloggar.

men du finns där i min tanke min blogg vän

kram

petra

Postat av: Thalina

Nu får man akta sig till sommaren när man badar tur att du varnar för vad det kan finnas i havet.Lovar att jag ska se upp för korna.På landet där vi har stugan håller sig korna forfarande på marken.Kram THALINA

Postat av: Daniel

Kossor kommer att erövra världen ska du få se!

Postat av: Diana

Jädrans skit, jag som har sådan koskräck.

Nä, de får allt hålla sig i hagen. Nu kommer jag väl att drömma mardrömmar om kor som jagar mig i natt haha!

Ha en fin Fredag!

Kram Di

Postat av: britten

Ja det är ju en himla tur att man är uppvuxen med kor då om dom ska börja hoppa upp ur vattnet...tack söta du för dina fina komnetar hos mig..och jo jag minns båten / ha en fin helg nu hoppas du får spendera den med ditt barnbarn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback