Fått en award.

De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
Länka till den bloggen du fick den ifrån.
Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

award_2 

http://coffeebreak.se                                 Jag ger den själv till alla som jag bloggar  med,ni är värda den allihop,kan inte välja ut någon spesiell,så sug åt er när bjorne är på gott humör. Blev lite blyg .                                                                                                                                          


Kommentarer

Postat av: anki

:.-) klart du är värd en award,, du har en rolig blogg och jag blir i alla fall glad av både den och dej! Så sug i dej du med.



ja kanske telia läser bloggar,,, kan alltid hoppas så du får upp hastigheten lite. :-)

Det är tö här med, droppade från träden i skogen så både jag och kamera blev blöta. :-)



Ha en skön kväll blogg kompis :-)

Postat av: Anonym

Grattis till awarden!!

Postat av: Nisse-Nasse

BLYG!!!???

Postat av: Pia

Grattis och jag suger åt mig men jag lägger inte upp den på min blogg, orkar inte hålla på med sånt där.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback