Barbie,50 år.

                                                                                                                       
Tänkte att ni tjejer som är trogna läsare av min blogg skulle uppmärksammat detta,men inte en enda en påpekade att även Barbie fyllde år igår,tänkte att om jag skriver om Bowie så kommer någon att tala om detta,men det var bara bjorne som hade koll på när eran leksak fyllede 50,pinsamt för en sån hårding som mig att behöva skriva om det,men som vanligt får man bjuda på sig själv och ta smällen.


Kommentarer

Postat av: anki

:-) vad pinsamt att du fick påpeka barbies födelsedag, jag har nollkoll, lekte inte så mycket med barbie, donade hellre med karl göra. :-)

jo visst var det kul med fågeln,,, hade jag nog inte kommit på hur mycket jag än ansträngt de två kvarvarande hjärncellerna.:-)

Härligt med god middag och två öl, själv gillar jag inte öl, håller med till trocadero och cola.. och KAFFE, vad vore livet utan kaffe? Jag skulle nog gå igenom det sovande. :-)

ha det bra, kompis



Postat av: Ulrika

Haha, du är för rolig. jag som älskade att leka med Barbie när jag var liten, men detta hade jag ingen koll på. :)

Du sa precis det jag ville höra och så som jag resonerar själv. Jag vann ett gott humör och resten av kroppen tror jag mådde rätt bra av träningen. skit i det förbaskade knät.

Tack Bjorne för att du får mig på gott humör.

Godnattkramar till dig.

Postat av: Lisa

Nog för att barbie var en stordel av barndomen, men inget slog krig med syster och gosedjuren! Haha:)

Postat av: E

Hade inte en susning men tja, grattis då Barbie, fast jag undrar när Ken fyller år? ;D

Postat av: Pia

Jag har aldrig gillat barbie, inte ens när jag var liten. Hade väl några men dom blev förstörda, jag klippte av dom håret och så. Gillade aldrig dockor, fast det kanske du gjorde =) ?

Postat av: Petra

Haha tack för info, men har aldrig gillat barbie och har aldrig lekt med det heller när jag var liten. Kram

Postat av: Vaniljis

Jodå, hade barbie. Visste inte att hon fyllde 50. Grattis till henne! :)

Postat av: Thalina

Du jag var lite för gammal för att leka med Barbie för när hon föddes var jag på mitt fjortonde år och hade slutat med dockor för längesedan.Det var då jag började intressera mig för pojkar i stället och Ken var inte ens föddhaha Kram THALINA

Postat av: Anki N

Ja de där dockorna skulle man haft kvar, de är världa en hel del pengar idag. Minns dem o allt roligt vi hade tillsammans. Vi föddes ju samma år men vi började ju inte leka med varandra förren vi var runt 8 år. Skillnaden på oss var ju att hon föddes vuxen o jag som babis.



Kul blogg.



Anki N


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback