Ellas födeledagskalas.

                   Idag var alla lediga så det riktiga kalaset blev av,mormor och morfar köpte en köksö till Ella, tror hon kommer gå i min bloggkompis Thalinas fotspår som jobbat  med mat hela sitt liv nästan,tårtan  har mormor fixat den finaste jag sett,så hade vi med kakor ,festis,Tom&Jerry kex och lördagsgodis somjag och Ella dukade upp på sitt nya kök   sen fick mamma o pappa med gäster gå in till hennne och hämta diverse tilltugg,gissa om hon var mallig,båda morbröderna var tyvärr bortresta men var där den dag hon fyllde 3år.Så hade min lilla dotter gjort annanaspaj  mm,så det var riktigt kalas.               


Kommentarer

Postat av: Annelie

Jag kan riktigt sakna dagarna när flickorna var små =) En riktig köksö ..hon måste vara helt salig.

Ha en fortsatt skön och underbar helg!

Postat av: Barnens Hjältar

Åh så fint :-)

Ja visst mår man bra när de små är glada :-)

Trevlig kväll du med ..

Postat av: Gabriella

Ah, men ett (forsenat?) grattis till lilltjejen, da! Vilken fin tarta och vilka fina presenter! (och vilken fin tjej!)

Nu ar jag pa plats!

Postat av: Thalina

God morgon!Härliga bilder på Ella och så glad för presenterna hon fick.Ett helt kök och förstår att nu får du provsmaka delikatesser.Tårtan ser ut som en dröm.När jag ser dina fina bilder så önskar jag att alla barn hade en morfar som du.Ha en skön söndag och varma kramar Thalina

Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Vilken fin tårta, är den beställ från bageri eller är den hemma gjord? Vad ska hemma hos dig idag? Kram Susanne

Postat av: soffie

ååå vilken liten prinsessa så vacker å vilken tårta,

kan tänka mej hon var glad det riktigt lyser om henne,

grattis till Ella,

ha en fin söndag

Postat av: ejmis

Vilket härligt kalas =)

Postat av: anki

wowo vilken tårta!!! hon kan väl inte ha bakat den själv? :-0

och vilka presenter, inte undra på att det lyser om tjejen!!! världens bästa mormor och morfar har den jäntan skulle jag tro. :-)



ha en skön söndag, blogg kompis

Postat av: Lena

Vilket härligt kalas! Och vilken tårta!



SV: Jag bor i samma trakt som Oskar Svärd är född ;-) Inte så exotiskt precis. Tycker om din blogg så här kommer jag snoka titt som tätt. En blandning av sött och salt precis som det ska vara :-)

Ha en bra kväll!

Postat av: Gabriella

Jada, rummet ar sjysst - de visste val att jag ar en filmstjarna, haha!

Postat av: Petra

Grattis till Ella! Från mig & tiara! :) Kram

Postat av: Gunbritt Durand

Ja den tårtan gick inte av för hackor! Krama Ella från mej!

Systern

Postat av: ejmis

Jag bor utanför Matfors.

Postat av: myran

Det där kallar jag kalas!



Hon ser så nöjd ut!



Postat av: Malin

Vilka härliga bilder du bjuser på! Vad stolt hon ser ut, lilla Ella!! Tårtan är också superfin!! Kramiz M

Postat av: ulrika

Jaaa, det måste vi, det låter fantastiskt roligt!

Åh vilket kalas det blev. :)

Massor med kramar till dig och lilla Ella.

Postat av: Barnens Hjältar

Ojdå, ja det är nog lätt hänt att man hamnar snett.. Förstår varför man får betala en extra avgift för någon form av licens..hade med försäkringar att göra..

Postat av: E

TACK käre du för din peppning och stöd, det låter banalt men jag uppskattar det innerligt ska du veta.



Kalaset ser fantastiskt trevligt ut och den där tårtan hade jag varit överlycklig över i den åldern. Kramar

Postat av: Annelie

Ha en fin dag imrgon men först en god natt!

Postat av: Madde

Vilken tårta, super snygg..

Ni verkar ha haft ett kanon kalas till eran lilla prinsessa.

Fina bilder du har lagt upp.



Ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback